    From: Pan Jarecki <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: program do zarzadzania inwestycjami
    Date: Tue, 26 Jul 2005 21:58:40 +0200

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 21:39:02 +0200, Cezary G. Cerekwicki napisał(a):

    > Jest port pod MS Windows (bo nie znalazłem)? Działa pod konsolą, czy
    > wymaga pod X Windows? Da się w tym polskie podatki skonfigurować?

    Nie słyszałem o wersji windowsowej. Obecnie chodzi w gnome1. To normalny
    program do zarządzania wszystkimi twoimi finansami (inwestycje,
    oszczędności, wydatki, przychody), z konfigurowalnymi raportami,
    również graficznymi. Podejście księgowe, czyli wszystko jest traktowane
    jako konto księgowe. Podatki konfigurujesz jako konto typu "wydatki".

    This release still belongs to GnuCash's 1.8.x series which is not yet
    ported to gtk2/gnome2. In other words, this release is still based on
    gtk1.2/gnome1. The developers are working on a gtk2/gnome2 version of
    GnuCash, but it still takes a lot of time.

    Podobny program pisany pod KDE to KMyMoney, z tym, że przychody i wydatki
    nie są traktowane jak konta księgowe, a jak "kategorie". No i nie ma
    raportów graficznych.

    Jarek