    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z paypal
    Date: Tue, 19 Feb 2008 21:00:31 -0000

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:Sonuj.1474$ab5.1125@newsfe1-win.ntli.net...

    /.../

    > Problem w tym, ze autor korzystal z nieswojej karty.
    > Nie wiem, nalezalo by sprawdzic w paypal, ale wydaje mi sie, ze zasilenie
    > konta karta na obce nazwisko i adres moze zostac uznane przez paypal jako
    > proba wyciagniecia kasy ze skradzionej/zgubionej karty.

    Czytaj dokładnie. Kolega autora przesłał autorowi, ze swojego konta PayPal,
    swoje pieniądze, wpłacone swoją kartą kredytową.

    Te pieniądze stały się zatem własnością autora.

    Nie ma tutaj żadnego przestępstwa ani złamania regulaminu PayPal.

    IMO pieniądze zatrzymano "prewencyjnie" (PayPal nie może pośredniczyć w
    praniu brudnych pieniędzy) - jednak samo zatrzymanie pieniędzy klienta jest
    nielegalne.

    Rozwiązanie - podtrzymuję to co napisałem wcześniej.

    k.