  • 1. Data: 2005-01-31 11:09:52
    Temat: [press] e-Bay w Polsce? czyli może i PayPal?
    Od: And <A...@...pl>

    Trochę zabiorę chleba Michałowi M. :)

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,25201
    80.html

    a dla nieklikaczy:

    {gazeta.pl}
    Według niepotwierdzonych informacji największy światowy serwis aukcji
    internetowych eBay prowadzi rekrutację osób, które rozkręcą jego
    działalność w Polsce

    Ogłoszenie rekrutacyjne eBay pojawiło się w serwisie LinkedIn.com
    (serwis skupiający społeczność menedżerów, biznesmenów itp. pozwalający
    im utrzymywać rozległą sieć kontaktów zawodowych). Z anonsu wynikałoby,
    że amerykańska spółka poszukuje doświadczonego menedżera z ojczystym
    językiem polskim, który miałby od podstaw rozwinąć biznes eBay na nowym
    rynku. Zarządzałyby przy tym zaledwie pięcioosobowym zespołem i
    odpowiadał przed kierownictwem oddziału eBay w szwajcarskim Bernie.

    Wejście eBay (globalne przychody spółki w 2004. r. to 3,3 mld dol.) do
    Polski byłoby dużym wydarzeniem na polskim rynku e-aukcji, zdominowanym
    przez serwis Allegro.pl. W niedzielę nie udało się nam jednak
    zweryfikować tej informacji. Wspomnianego anonsu nie ma wśród
    oficjalnych ogłoszeń na europejskiej witrynie rekrutacyjnej eBay. W
    ostatnich latach kilkakrotnie pojawiały się pogłoski o planach wejścia
    światowych gigantów internetu do Polski, jak dotąd żadna się nie
    potwierdziła.

    --
    == And.
    ==

  • 2. Data: 2005-01-31 11:23:22
    Temat: Re: [press] e-Bay w Polsce? czyli może i PayPal?
    Od: Solos <m...@t...pl>

    popraw kodowanie

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 3. Data: 2005-01-31 11:24:14
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    And <A...@...pl> wrote:

> [...]
    > Według niepotwierdzonych informacji największy światowy serwis aukcji
    > internetowych eBay prowadzi rekrutację osób, które rozkręcą jego

    Na http://www.linkedin.com/ pojawiły sie już ogłoszenia o pracę.
    Domeny www.ebay.pl i www.paypal.pl też juz sa zarejestrowane.

    DOMENA:
    nazwa domeny: ebay.pl
    typ: FIRMOWA
    ABONENT:
    firma: EBAY INTERNATIONAL AG
    ulica: BUBENBERGLATZ NO. 5
    miasto: - 3011 BERN

    DOMENA:
    nazwa domeny: paypal.pl
    typ: FIRMOWA
    ABONENT:
    firma: Paypal Ireland Ltd.
    ulica: Earlsfort Centre
    Earlsfort Terrace
    miasto: - Dublin 2

  • 4. Data: 2005-01-31 11:28:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    And <A...@...pl> wrote:
    > Trochę zabiorę chleba Michałowi M. :)

    Hue hue ;) Ale ja wiedzialem pierwszy od razu po informatorze Gazety :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-31 11:29:09
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *And* napisał(a):

> [...]
    > ostatnich latach kilkakrotnie pojawiały się pogłoski o planach wejścia
    > światowych gigantów internetu do Polski, jak dotąd żadna się nie

    Było kilka postów niżej ;-)

    Gree

  • 6. Data: 2005-01-31 15:56:07
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński (news:ctl4p3$ri9$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
    > Hue hue ;) Ale ja wiedzialem pierwszy od razu po informatorze Gazety :)

    jakbyś się podpiął pod linkedin wiedziałbyś wcześniej. Jak myślisz, skąd się
    to wzięło w gazecie??

    R.

  • 7. Data: 2005-01-31 16:08:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <T...@i...pl> wrote:
    > jakbyś się podpiął pod linkedin wiedziałbyś wcześniej. Jak myślisz,
    > skąd się to wzięło w gazecie??

    Toz wlasnie ja stamtad wiem - pare dni wczesniej niz Gazeta.
    A co do podpiecia pod Linkida - to, heheheh - widac, ze nie zadales sobie
    trudnu, zeby mnie w nim wyszukac :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-01-31 17:13:57
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński (news:ctll99$eoo$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):

    > Toz wlasnie ja stamtad wiem - pare dni wczesniej niz Gazeta.
    > A co do podpiecia pod Linkida - to, heheheh - widac, ze nie zadales sobie
    > trudnu, zeby mnie w nim wyszukac :D
    Ano, ano - nie zadałem, rozgryzłeś mnie... ale obadałem teraz... jesteśmy 2
    degrees away, i widzę że od daaawna się w to bawisz :> Pytanie do wygi -
    rzeczywiście pomaga?

    A teraz wszyscy razem machamy łapką w kierunku Szkoły Głównej
    Hohsztaplerów....

    R.

  • 9. Data: 2005-01-31 17:44:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <T...@i...pl> wrote:
    > Ano, ano - nie zadałem, rozgryzłeś mnie... ale obadałem teraz...
    > jesteśmy 2 degrees away, i widzę że od daaawna się w to bawisz :>

    No to sie linkuj, a nie bedziesz tutaj gadal :)

    > Pytanie do wygi - rzeczywiście pomaga?

    Roznie, rozniscie :) Mnie w pracy "dziennikarza" pomaga :)

    > A teraz wszyscy razem machamy łapką w kierunku Szkoły Głównej
    > Hohsztaplerów....

    Przyomina mi sie reklama ostatnia Plusa ;) Ja wole te laske co idzie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-01-31 18:28:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Solos" <m...@t...pl> napisał w wiadomości