  • 11. Data: 2005-01-31 21:26:14
    Temat: Re: [press] e-Bay w Polsce? czyli może i PayPal?
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński (news:ctlqr0$c21$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):

    > Przyomina mi sie reklama ostatnia Plusa ;) Ja wole te laske co idzie ;)

    Szczególnie zaoczne, w weekendy, w subarakch i furach tatusiów...

    :-P

  • 12. Data: 2005-01-31 22:43:29
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Kodowanie jest poprawne, nie nudz...

    nie jest poprawne, nudzisz waść......

    --
    chrabcio

  • 13. Data: 2005-02-01 01:05:47
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Gree napisał:
> [...]
    80.html

    [ciach treść zacytowana ze strony w linku]

    > Było kilka postów niżej ;-)

    No i musiałeś oczywiście całą treść wiadomości przekopiowanej ze stron w
    linku zacytować zamiast zostawić sam link, ech. To mogłeś chociaż podać
    link do tego "kilka postów niżej" (u mnie akurat "wyżej") -
    http://42.pl/gg/ctj65d$mg2$...@a...news.tpi.pl

    K.

  • 14. Data: 2005-02-01 07:10:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "chrabcio" <S...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > nie jest poprawne, nudzisz waść......

    Deklaracja w naglowku jest zgodna z zastosowanym kodowaniem UTF-8
    Czytnik nie ma problemu z prawidlowym wyswietlaniem.
    Czyli wszystko jest w porzadku.
    Samozwanczym "wladcom usenetu" nasze stanowcze NIE...;-)
    I przypominam ze to jest grupa o bankach nie o czytnikach...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2005-02-01 10:11:51
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krystek* napisał(a):

> [...]
    > linku zacytować zamiast zostawić sam link, ech. To mogłeś chociaż podać
    > link do tego "kilka postów niżej" (u mnie akurat "wyżej") -

    Ludzie gorsze rzeczy robią... ;-) Czepiasz się :)

    Gree