  • 31. Data: 2005-05-20 06:33:26
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > Nie.
    > Tylko, że ty używasz karty jako instrumentu do manipulowania pieniędzmi,

    Do czego??????

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 32. Data: 2005-05-20 06:35:24
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > napisałem, co napisałem.

    Widać. Palnąłeś co miałeś palnąć ;)

    ?

    > Jeżeli popatrzysz na to w skali większej niż jeden miesiąc, to nie jest
    > to kredyt, a co najwyżej odroczenie terminu płatności o kilkanaście
    > zwykle dni.

    Ciekawe

    > Kredyt zaciągnie się dopiero wówczas, gdy się karty nie spłaci.
    > Ale to oznacza, że nie masz kasy na spłatę karty.

    Brednie opowiadasz. Może ktoś nie chce spłacić całego zadłużenia i ma
    ochotę spłacić to sobie później

    Nie rozumiem dlaczego na siłę dorabiasz do prostego instrumentu jakąś
    ideologię....

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 33. Data: 2005-05-20 06:42:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > jeżeli żyje tak bo musi, to znaczy, że totalnie nie ma kasy,

    O Jezu

    > jeżeli żyje tak, bo ma ochotę spłacać w ostatniej chwili, to jego sprawa
    > (może ma takie hobby).

    Może

    > Dalej twierdzę, że taki "kredyt" to marny kredyt, bo nie do tego karta
    > kredytowa służy.

    A do czego, Geniuszu?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 34. Data: 2005-05-20 06:44:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Markus Sprungk wrote:

    > Brednie opowiadasz. Może ktoś nie chce spłacić całego zadłużenia i ma
    > ochotę spłacić to sobie później
    Jak ma takie hobby, to czemu nie. w sumie banki też z czegoś się muszą
    utrzymywać.

    > Nie rozumiem dlaczego na siłę dorabiasz do prostego instrumentu jakąś
    > ideologię....

    bo nie rozumiem jak można używać karty do czegoś do czego ona nie służy.
    Dla mnie karta jest narzędziem do wydawania kasy, która leży bezpiecznie
    na koncie, zamiast nosić ją w portfelu. Zdecydowanie wygodniej i
    bezpieczniej, z dodatkowymi atutem w postaci darmowego ubezpieczenia,
    przywilejów na lotniskach, możliwości płacenia przez internet, czygo się
    nie da zrobić gotówką w portfelu.

  • 35. Data: 2005-05-20 06:45:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Markus Sprungk wrote:

    > A do czego, Geniuszu?

    do wydawania pieniędzy

  • 36. Data: 2005-05-20 06:45:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

> [...]

    > zwykle dni.

    Ciekawe

    > Kredyt zaciągnie się dopiero wówczas, gdy się karty nie spłaci.

    Zabawne. Kredyt jest zaciągnięty cały czas. Jego obsługa kosztuje Cię tylko
    w sytuacji gdy z niego skorzystasz, ale cały czas go masz i w dowolnej
    chwili możesz wykorzystać do zera

  • 37. Data: 2005-05-20 06:51:49
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > do wydawania pieniędzy

    He he, brawo :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 38. Data: 2005-05-20 06:53:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > bo nie rozumiem jak można używać karty do czegoś do czego ona nie służy.

    Ależ służy

    > Dla mnie karta jest narzędziem do wydawania kasy, która leży bezpiecznie
    > na koncie, zamiast nosić ją w portfelu.

    Piszesz o karcie debetowej a nie kredytowej.

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 39. Data: 2005-05-20 06:56:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Markus Sprungk wrote:

    > Ależ służy

    no pewnie,
    zastosowanie do dwóch metalowych kulek, tez można znaleźć

    > Piszesz o karcie debetowej a nie kredytowej.

    Nie ma znaczenia.
    Chyba, że zaczniemy wymyślać do czego można by zastosować grace period.

  • 40. Data: 2005-05-20 06:58:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Pokaz mi karte kredytowa, dla ktorej obowiazuje "grace period" w
    > sytuacji, gdy nie splacasz calego zadluzenia od razu.

    Visa Economic z Mille
    GP dla odsetek od niesplaconego zadluzenia jest krotszy niz dla wariantu ze
    splata 100%, ale jest...

    --
    Pozdrowienia
    ---