  • 1. Data: 2005-05-19 13:45:37
    Temat: Moneybookers do zastosowania w sklepie?
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    Witam,
    prowadze sprzedaz 1 programu w sieci, czy jest mozliwosc powiazania tego
    automatycznie z moneybookers?
    tzn: ktos wplaca na moj adres email w moneybookers, otrzymuje kod
    potwierdzajacy wplate i na jego podstawie otrzymuje link do strony z
    programem.
    Czy ktos to testowal? tak aby zautomatyzowac cala transakcje z moneybookers?

    Maciek

  • 2. Data: 2005-05-20 00:35:13
    Temat: Re: Moneybookers do zastosowania w sklepie?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy ktos to testowal? tak aby zautomatyzowac cala transakcje z
    moneybookers?

    Ale po co? W allpayu masz to w 5 minut zrobione.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2005-05-20 02:27:27
    Od: maHo <m...@p...net>

    Maciek wrote:
> [...]
    > programem.
    > Czy ktos to testowal? tak aby zautomatyzowac cala transakcje z moneybookers?

    z tego co wiem to żeby zapłacić np. kartą kredytową via moneybookers,
    trzeba najpierw tą kartę zweryfikować (wysłać skany karty i chyba dowodu
    osobistego). Podejrzewam że nikomu by się nie chciało tego robić.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-05-20 07:29:07
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    z tego co wiem to żeby zapłacić np. kartą kredytową via moneybookers,
    trzeba najpierw tą kartę zweryfikować (wysłać skany karty i chyba dowodu
    osobistego). Podejrzewam że nikomu by się nie chciało tego robić.

    ale jak ktos ma 16 lat i jeszcze nie ma karty, a ma pieniadze na koncie to
    oferta moneybookers jest skierowana do niego (mimo wew. reg. moneybookers o
    ukonczonych 18 latach).

  • 5. Data: 2005-05-20 12:35:05
    Od: maHo <m...@p...net>

    Maciek wrote:
> [...]
    > oferta moneybookers jest skierowana do niego (mimo wew. reg. moneybookers o

    a wtedy to tak.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-05-20 16:22:48
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    Maciek wrote:
> [...]
    > oferta moneybookers jest skierowana do niego (mimo wew. reg. moneybookers

    a wtedy to tak.

    A moze jest inna metoda na pobranie pieniedzy od osob nie posiadajacych KK?

    Maciej