  • 1. Data: 2004-03-09 20:41:23
    Temat: pożyczki i kredyty
    Od: "ann" <a...@p...onet.pl>

    Chciałabym prowadzić pośrednictwo kredytowe, tzn dawać kredyty, ale nie ze
    środków własnych tylko jako przedstawiciel jakiejś firmy, banku itp. Czy znacie
    może jakąś instytucję, która byłaby zainteresowana współpracą ze mną?
    Pozdrawiam
    Ann

  • 2. Data: 2004-03-10 08:59:56
    Temat: Re: pożyczki i kredyty
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:7425.0000078d.404e2bf2@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): ann z adresu <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chciałabym prowadzić pośrednictwo kredytowe

    Jeśli masz:
    1. doświadczenie w kredytowaniu i praktyczną znajomość procedur
    bankowych
    2. referencje z banków, z którymi współpracowałaś
    3. liczny, doświadczony i dobrze zorganizowany zespół
    weryfikacyjno-windykacyjny
    4. kilkadziesiąt tysięcy na wstępną wpłatę na fundusz gwarancyjny

    a ponadto zgadzasz się na:
    1. wzięcie materialnej odpowiedzialności za jakość dostarczanych bankowi
    wniosków, czyli skuteczne sprawdzanie kredytobiorców przed przyjęciem
    wniosku oraz przy podpisywaniu umowy,
    2. podpisanie weksla in blanco dla zabezpieczenia roszczeń banku z
    tytułu ewentualnych przekrętów zrobionych przez Twoich klientów,
    3. prowadzenie na własny koszt windykacji nietrafionych przez Ciebie
    kredytów,
    4. sporo innych rzeczy, indywidualnie wymyślonych przez każdy bank,

    to napisz sensowną ofertę i roześlij ją do wszystkich placówek bankowych
    w promieniu jakichś 70-100 km. Ponadto z tą samą ofertą w ręce poświęć
    jakiś miesiąc-dwa na objechanie tychże placówek i próbę osobistej
    rozmowy z ich szefem. Jeśli to nie zaskoczy, zwiększ promień swojej
    ekspansji o dalsze 70-100 km. Jest szansa, że może ktoś okaże się
    chętny. Raczej nie pisz tego na grupę, bo to Tobie zależy na współpracy,
    a nie bankom, które takich ofert mają dziennie po kilka i nie muszą
    poszukiwać pośredników w usenecie.

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]

  • 3. Data: 2004-03-20 00:03:12
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

> [...]
    >może jakąś instytucję, która byłaby zainteresowana współpracą ze mną?

    Taa, zatrudnij sie w Providencie

    buhahahha

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l