  • 1. Data: 2004-03-09 21:27:22
    Temat: LukasBank i przekroczenie salda.
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Niedawno pisalem ze LB obciazyl mnie kara za przekroczenie salda, o
    1pln. Zostala mi pobrana prowizja za uzytkowanie karty VE, a tego
    samego dnia wyplacilem kase z bankomatu (gdzie byla dostepna wyplacana
    suma),a tak naprawde juz jej nie bylo.
    Reklamacje mi rozpatrzyli negatywnie.
    I teraz... czy moge sie gdzies jeszcz odwolywac? Bo dla mnie jest
    przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia, nie z mojej winy.
    Rozumiem, gdybym specjalnie przekroczyl to saldo, ale sam bank to tak
    naprawde spowodowal :(

    Mam jakies szanse, czy sobie odpuscic?
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-09 22:02:00
    Temat: Re: LukasBank i przekroczenie salda.
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>

    SunWoj wrote:
    > Witam.

    witam,

    > przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia,

    przegiecie nie przegiecie, po prostu TOiP, nie chodzi tu przeciez o zlotowke
    tylko o przekroczenie, i za fakt przekroczenie jest przewidziana oplata a
    nie za przekroczenie o 1 pln

    > nie z mojej winy.

    hmmmm, a nie pisales przypadkiem ze wyplacales cash z atm?

    > Rozumiem, gdybym specjalnie przekroczyl to saldo, ale sam bank to tak
    > naprawde spowodowal :(

    no nei jest do konca tak jak mowisz, masz tam w banku jakis billing cycle i
    powinienes wiedziec kiedy maja byc zarazerwowane srodki na rozne oplaty

    > Mam jakies szanse, czy sobie odpuscic?

    chcesz to walcz, tylko sam widzisz ze nie bardzo jest o co, jak odrzucili
    reklamacje to jednak chyba juz ktos analizowal sytuacje z czyjej winy
    powstalo przekroczenie, no ale moge sie nei znac:)

    Lukasz

  • 3. Data: 2004-03-09 22:12:10
    Temat: Re: Re: LukasBank i przekroczenie salda.
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >no nei jest do konca tak jak mowisz, masz tam w banku jakis billing cycle i
    >powinienes wiedziec kiedy maja byc zarazerwowane srodki na rozne oplaty
    no tak, zgadzam sie, z tym ze to byla 1-wsza oplata z tej serii,
    czyli za uzytkowanie VE, nie zwracalem na nia uwagi, tym bardziej ze
    zrezygnowalem ze wznawiania tej karty... to byla moja ostatnia wyplata
    ta karta i taka pechowa :( a uzywalem ja niezmiernie rzadko...
    no ale coz... chyba odpuszcze, bo szkoda moich nerwow jak sobie o tym
    przypominam!

  • 4. Data: 2004-03-09 22:21:38
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > I teraz... czy moge sie gdzies jeszcz odwolywac? Bo dla mnie jest
    > przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia, nie z mojej winy.

    kilka lat temu - kiedy jeszcze wierzylem w lucostam, mialem rownie gorzka
    sytuacje, kiedy to za blad z mojej strony w postaci niedoplaty 1 grosza
    !!!!! (splata kk) obciazono mnie duzo wieksza prowizja za grzechy zaufania
    Teraz moje zdanie o lu.. jest bardziej negatywne - niz o jakimkolwiek innym
    banku (w zasadzie jest to dla mnie wzorzec nieosiagalnej granicy ku...twa),
    ktorej nawet mbankowi daleko, wiec ciezko mi sie obiektywnie o tym czyms
    wypowiadac :-)
    tym niemniej - radze omijac to cus - z lewj strony :-0

  • 5. Data: 2004-03-10 01:40:41
    Od: sebol <l...@s...pl>

    SunWoj wrote:

> [...]
    > przegieciem pobranie 30pln za 1pln przekroczenia, nie z mojej winy.
    > Rozumiem, gdybym specjalnie przekroczyl to saldo, ale sam bank to tak

    Moze to zabrzmi troche brutalnie ale cala idea KK polega na tym ze
    klient generalnie nie placi wszystkiego w terminie. Wszak prowizja 20-80
    zl ma sie nijak do calorocznych kosztow kretytowania + pelniej obslugi
    osobowej jak i sprzetowej. Takze prowizja 2-4% od transakcji nie daje
    kokosow dla bankow. Ostatnie opracownaia wskazuja jednoznacznie ze
    najwiekszym profitem dla bankow z KK jest korzystanie z zadluzania i
    innych form dodatkowych oplat (m.in. kary dla zapominalskich za
    przekraczanie debetow i brak minimalnych wplat).
    W zwiazku z tym raczej trudno liczyc na to zeby bank zrezygnowal ze
    swoich profitow.

    btw: Jezeli reszta pojdzie w slady rbsa i obnizy oprocentowanie do 19%
    przy minimum fomalnosci to na pewno bedzie na tym _duzo_ wiecej zarabiac
    i z drugiej strony klient bedzie z pelna swiadomoscia korzystal z latwej
    pozyczki i wszyscy beda happy ( no prawie ;)

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-03-10 06:23:26
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Teraz moje zdanie o lu.. jest bardziej negatywne - niz o jakimkolwiek
    innym
    > banku (w zasadzie jest to dla mnie wzorzec nieosiagalnej granicy
    ku...twa),

    Hmm, miales duzo szczescia albo nie korzystales z uslug innych bankow bo to,
    czym Ciebie obciazono bylo przynajmniej czarno na bialym w TOiP, swoja droga
    musiales chyba przeskrobac 2-gi raz (bo 1-sze opoznienie lub brak splaty KK
    jest dozwolone).
    darek