    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pozegnanie z pekao sa
    Date: Mon, 10 Feb 2003 12:17:39 +0100

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b27qfq$5ck$1@inews.gazeta.pl...

    > A nie mogles powiedziec ze zgubiles/ukradli Ci/walec ja rozjechal ? :)

    Taki wariant zastosowalem wczesniej, ale "niestety" karta sie znalazla i
    zostala na pamiatke. :) Teraz perfidnie chcialem zobaczyc na wlasne oczy jak
    profesjonalnie niszczy sie karte.

    > Ja w sumie tez jestem zadowolony z procedury zamkniecia konta. Z tym ze w
    > razie jakichkolwiek zajakniec niedysponentki nakazywalem jej spacer po
    > kierownika - po trzecim razie dostalem to co chcialem czyli potwierdzenie
    > zamkniecia konta z taka iloscia pieczatek i podpisow jaka sobie zazyczylem
    :)

    A jak kiedys niedysponentka zostanie już dysponentka i kierownikiem w tym
    oddziale, to nie otworza juz Tobie tam konta ;)

    Waldek