  • Data: 2003-02-22 22:12:08
    Temat: Re: pytanie o SWIFT (KB) i pozegnanie z pekao sa (was: pozegnanie z pekao sa)
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytanie o swift: czy ten kod (plus nazwisko odbiorcy) wystarczy do
    > otrzymania wprost na wlasne konto przelewu z USA?
    > dotyczy KredytBanku, mam konto walutowe.
    > nadawca nie zna mojego numeru konta.

    a jak twoim zdaniem bank ma Cie zlokalizowac ??? "do Jana Kowalskiego" ?
    akurat w KB niektore oddzialy maja swoje SWIFT kody (czyli BIC) i moooze ta
    kombinacja wystarcz, jesli podales
    wlasnie taki kod.
    Normalnie choc pelny adres wypada podac, ale lepiej by nadawca znal rachunek
    albo chociaz nr NBP oddzialu.

    ZN