  • Data: 2003-02-10 23:51:25
    Temat: Re: pozegnanie z pekao sa
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laik <g...@b...pl> wrote:

    > dlaczego?

    Bo np. w moim przypadku procedura zamknięcia linii trwała kilka dni (miałem
    rachunek w Szczecinie, a dyspozycja składana w W-wie i faksowana do
    Szczecina)

    > nie bardzo rozumiem. przeciez to usluga scisle zwiazana z kontem.

    No i? Nigdzie nie napisałem, że tak nie jest.

    > przy zamykaniu konta saldo jest sprawdzane i bedzie widac czy nie jestem
    > zadluzony.

    Ale musisz mieć ją zamkniętą _wcześniej_
    W momencie zamykania konta jest sprawdzane, czy masz wykorzystaną i czy masz
    zamkniętą.

    A co do zamykania wcześniej, to chodziło mi o to, że ludzie często w
    momencie spłacania linii od razu ją 'likwidują'

    --
    Przemysław Maciuszko