    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pozegnanie z pekao sa
    Date: Mon, 10 Feb 2003 08:46:22 +0100

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:8huc4v037j94hqbd18pctq95t1babmdl5f@4ax.com...
    > Najlepiej zeby na kopii napisali cos w stylu - przyjeto do wiadomosci,
    > data, podpis, pieczatka banku.
    > Taki papierek plus zapis w regulaminie o okreslonym okresie
    > wypowiedzenia powinien wystarczyc.
    > No i oczywscie jakies potwierdznie zwrotu kart/tokena jesli w tresci
    > wniosku tego nie ma.

    PeKaO SA ma swoje wlasne druki wnioskow o zamniecie konta. Konto zamykalem
    (skladalem wniosek) w styczniu 2003. Poczatkowo byłem wkurzony, ze wola
    wlasny druczek, ale w koncu jest on "dobrze napisany". Znajduja sie tam
    wszystkie potrzebne informacje, lacznie z numerami oddanych kart, rezygnacji
    ze zlecen stalych, numerem konta do ewentualnego przelewu pozostalosci itd.
    Serce tylko sciskalo, gdy dysponent przecinal karty wzdluz paska
    magnetycznego. ;-)
    Dysponent bez zajakniecia zrobil kopie wniosku razem z pieczecia, data i
    podpisem. Generalnie jestem zadowolony z obslugi przy zamknieciu :-)
    I jeszcze jedna niespodzianka (oprocz standardowego pytania "dlaczemu zamyka
    pan konto?" ;)), do zlozenia wniosku o zamkniecie nie musialem sie nawet
    legitymowac dowodem osobistym. Wystarczyla karta identyfikacyjna i PIN.

    Waldek