  • Data: 2015-05-22 22:45:53
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marek" mjl1fn$kdt$...@n...news.atman.pl

    > zamknalem rachunek (i karte debet) w pewnym banku - normalne wypowiedzenie umowy z
    30 dniowym terminem.
    > przed wypowiedzeniem zostawiłem na koncie drobna kwote, ktora po likwidac zostala
    przelana przez bank na wskazany rachunek.
    > Pytanie:
    > Czy nalezy poprosic bank o pisemne potwierdzenie braku zaleglosci finansowych po
    likwidacji konta?.

    Można, ale IMO wystarczy potwierdzenie ,,zlecenia
    rozwiązania umowy'' czy ,,zlecenie zamknięcia konta''.

    > Pracownik marmurkowy mowi ze niby można chcieć, ale to kosztuje 40PLN, jednak nigdy
    tego nie praktykowali...

    Bank może chcieć. ;) Ale to IMO kosztuje -- kosztem
    jest opis na grupie. Napisz, jaki to bank.

    > A wiec: zadac takiego dokumentu i placić ? A może taki dokument powinienem dostac
    za darmo?
    > I czy w ogole jest mi potrzebny skoro mam wydruk przelewu "koncowego" z innego
    banku?

    IMO nie można płacić 40 pln za takie poświadczenia. Można zapłacić
    czasem oczekiwania na sporządzenie potwierdzenia. :) I można co
    jakiś czas rzucić okiem w celu sprawdzenia, czy rachunek nie żyje. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'