  • Data: 2015-05-23 01:56:22
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" 555f4f97$0$8374$6...@n...neostrada.pl

    > Ja akurat zamknąłem kiedyś rachunek w eurobanku.

    Ja też. ;) Opisałem na tej grupie ,,zamykanie'' konta mojej matki w EB.

    > W oddziale, z papierkami, wszystkie po kolei rachunki lokat
    > i podstawowy, miałem potwierdzenia zamknięcia papierkowe z pieczątkami,
    > saldo wyzerowane po odczekaniu tych ustawowych 30 dni. I po kilkunastu miesiącach
    przychodzi mi pocztą informacja, że bank coś tam
    > zmienia w regulaminie i mogę wypowiedzieć albo zaakceptować. To z ciekawości
    zadzwoniłem, żeby zapytać jaki to produkt mam u nich,
    > że przysłali mi to pismo.
    > Okazało się, że z jakiegoś programu partnerskiego naliczyły się jakieś grosze i
    rachunku nie zamknięto. Żadna procedura nie
    > nakazywała kontaktu z klientem, żeby to wyjaśnić, tylko sobie utrzymywali ten
    rachunek (i

    Miałeś farta? Mogli Ci naliczyć odsetki (1 grosz; pułapem Belki było
    bodajże 250 groszy) i zostawić konto, za które miesięcznie by strzygli
    po 7 plnów. :) Tak obrazowała to obsługantka EB. Jeden grosz mógł być
    naliczony za wlanie tałzena warunkującego zwolnienie z opłaty. Akurat
    ja natychmiast (w dniu wlania) ów tałzen zabrałem, dlatego nie mogło
    być mowy o możliwości naliczenia takiego grosza.

    BTW -- odnalezienie konta (i banku -- a wybór był spory), z którego
    wlałem tałzena do EB oraz konta (i banku) na które wylałem tałzena
    z EB -- zajęło mi tylko chwilkę. ;) Co to było dla harcerza?! ;)
    Zabrałem się za to jakoś beznamiętnie, chcąc po prostu sprawdzić
    wszelkie możliwe rozwiązania, ale Bóg pobłogosławił mój zapał... :)

    > klienta). Zgodnie z instrukcją konsultanta - już bez wizyty naziemnej - wydałem
    dyspozycję przelania tych paru groszy i wtedy
    > miało się zamknąć już na amen. Ale pewności nie mam żadnej. W podobny sposób nie
    zamknął mi się kiedyś Lucas (ktoś czegoś nie
    > kliknął) a ostatnio w BGŻ zamykałem konto dyspozycją w poczcie wewnętrznej, więc
    teraz też nie wiem co tam zrobili a dzwonić już
    > mi się nie chce sprawdzać.

    Na szczęście ja miałem pokwitowanie wypowiedzenia umowy a bank (EB) ze swej
    strony skorygował błąd swej obsługantki bez sprawdzania ,,moich kart''. ;)
    Być może bank uznał, że pokwitowanie mam, bo na tej grupie zapisałem jakieś
    szczegółowe informacje z tegoż pokwitowania -- typu godzina i minuta przyjęcia
    zlecenia zamknięcia. :) (zapisałem to, aby zademonstrować swoje argumenty)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'