  • 41. Data: 2002-02-11 19:51:03
    Temat: Re: porów n a n i e maestro i ve
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <t...@p...onet.pl> writes:

    > ??? Subiekt jest oryginalny.

    Swoja droga, to dosc ciekawe.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 42. Data: 2002-02-11 19:54:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <n...@p...onet.pl> writes:

    > nie zawsze a angli kursy visy są bardzo dobre, w niemczech troche gorsze
    > ale i
    > tak dobre.

    Ale moze jednak gorsze niz brak jakiegokolwiek przeliczania?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 43. Data: 2002-02-12 07:20:03
    Od: Roman Wantola <a...@p...onet.pl>

    On 11 Feb 2002 15:48:40 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >w usa miałęm problem z zapłąceniem kartą maestro pekao n awet jak był pos-y.
    >a VE inteligo chodziłą jak marzenie, więc nie rozumiem waszego gadania że dla
    >was europay jest lepszy, a tak naprawdę to tylko Visa.

    Ciekawe jest to, że ciągle pojawiają się ludzie, którzy mówią "tylko
    Visa, w każdej sytuacji" i nie słuchają (nie chcą słuchać) tych co
    wyraźnie mówią "w pewnych szczególnych wypadkach (strefa euro)
    korzystniej jest używać kart Eurpaya".
    Politycy jacyś, czy co? ;-)

    pozdr
    Roman Wantoła

  • 44. Data: 2002-02-12 07:35:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 05:00:34PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > ale nie jest ładne logo:(((
    > ale jak porównać VE i Amex to VE lepiej wypada.

    A jesli juz porownywac loga i wogole wyglad karty to mi sie
    najbardziej DC podoba.

    --

    --w

  • 45. Data: 2002-02-12 07:38:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 08:27:17PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > Ja z kolei nie zuwazylem zadnych roznic w akceptacji Maestro, VE, VC i DC
    > jadac przez Eurpokę (Czechy, Niemcy, Francja, luksemburg, Belgia Holandia)
    > roznca jest za to ogromna w rozliczeniach ! (najkozystniej wypadl DC mimo
    > prowizji za transakcie)

    A moglbys jakims przykladem rzucic? Zwlaszcza mi o to DC chodzi.

    --

    --w

  • 46. Data: 2002-02-12 08:50:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi o pokazanie przewagi visy nad europayem

    proponuje udac sie np z sama VISA do Grecji - duzo nia nie zwojujesz - wg
    mnie EC/MC i Meastro sa tam czyms niezbednym w kieszeni kazdego np w
    kantorach bez zadnej prowizji mozna bylo kupic drahmy placac Mestro lub
    EC/MC - a kurs przy tym byl wysmienity.

    Od jakiegos czasu starasz sie udowodnic wyzszosc VISY nad Europayem - jak
    dla mnie nie ma znaczenia z jakiego systemu pochodzi karta - blele byla
    akceptowana w jak najwiekszej ilosci punktow, bezprowizyjna.

    No ale podsumowujac - posiadajac sama VISE niekeidy mozna sobie na nia
    popatrzec i poklac dlaczego nie ma sie karty innego systemu widzac tylko
    loga tak jak w Grecji EC/MC, Mastro, czy np na granicy Wegierskiej w
    bezclowce DC.

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2002-02-12 08:54:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A moglbys jakims przykladem rzucic? Zwlaszcza mi o to DC chodzi.

    transakcjaz wrzesnia 130,92 DM rozliczona za 260,52 = DM 1,98 a jak pamietam
    kurs byl wtedy ponad 2.00 zł. najgorzej wypadla wtedy VC PKO BP,DM = 2.04

  • 48. Data: 2002-02-12 08:58:40
    Od: "Sławek Skałecki" <s...@t...pl>

> [...]
    dla
    > was europay jest lepszy, a tak naprawdę to tylko Visa.

    Zgadza się. Ja mialem takie problemy w Kanadzie.
    Maestro PKOsa nie działała zaś VE mBanku spoko.
    skalka

  • 49. Data: 2002-02-12 09:01:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 09:50:38AM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

> [...]
    > mnie EC/MC i Meastro sa tam czyms niezbednym w kieszeni kazdego np w
    > kantorach bez zadnej prowizji mozna bylo kupic drahmy placac Mestro lub

    Co do kursu sie nie wypowiem, ale jedyne z czego korzystalem w
    ubieglym roku w Grecji to byla wlasnie visa (citka). I byla
    akceptowana wszedzie a czasem nawet tylko (np. w imprinterze w
    meteorach - celowo cos tam kupilem ;-)))

> [...]
    > popatrzec i poklac dlaczego nie ma sie karty innego systemu widzac tylko
    > loga tak jak w Grecji EC/MC, Mastro, czy np na granicy Wegierskiej w

    No wiec smiem twierdzic ze do Grecji _mozna_ pojechac majac tylko
    jedna karte i to vise wlasnie. Inna sprawa ze moze sie to marnie
    oplacac, ale to juz inna bajka.

    --

    --w

  • 50. Data: 2002-02-12 09:17:14
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    Popiel wrote:

> [...]
    > akceptowana wszedzie a czasem nawet tylko (np. w imprinterze w
    > meteorach - celowo cos tam kupilem ;-)))

    BTW - pazdziernik 2001 w meteorach juz byl POS :-) (chodzi mi o fabryczke
    ikon :-D)

    > No wiec smiem twierdzic ze do Grecji _mozna_ pojechac majac tylko
    > jedna karte i to vise wlasnie. Inna sprawa ze moze sie to marnie
    > oplacac, ale to juz inna bajka.

    Paralia, Saloniki - wiekszosc ekceptujaca tylko Europaya no i tak jak
    pisalem kantorki gdzie kupno drahm tylko prezz Europaya.

    --
    JaKi