  • 1. Data: 2013-04-22 23:53:32
    Temat: polityka kredytowa Banku Millenium
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    kredytobiorcą jest kobieta emerytka 62 lata
    emerytura 1206 netto o bardzo dobrym BIK, bierze
    różne pozyczki i zawsze wszystkie spłaca terminowo.

    do jakiej kwoty na karcie kredytowej (lub limitu
    odnawialnego) bank millenium stosuje uproszczone
    procedury?

    czy bank ten praktykuje wydanie karty kredytowej
    bez wydzwaniania do kredytobiorcy i przesyłania
    bankowi dokumentu o wysokości emerytury?

    czy istnieją (inne poza bzwbk) banki które stosują
    coś podobnego do procedury "na klik"? Chodzi mi o
    to, że bank daje propozycję i nie żada dokumentów.

  • 2. Data: 2013-04-23 17:19:28
    Temat: Re: polityka kredytowa Banku Millenium
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian" c...@g...co

    : do jakiej kwoty na karcie kredytowej (lub limitu
    : odnawialnego) bank millenium stosuje uproszczone
    : procedury?

    Skoro ja, nie mając zarobków, mam dwie kredytówki Mille z łącznym
    limitem 26 kpln a mogę mieć kolejną kredytówkę Mille z limitem
    23 kpln, można uznać, że zarobki raczej ;) nie są ważne dla Mille
    w podejmowaniu decyzji o przyznaniu kredytówki.

    Karta kredytowa
    Kwota do: 23 300 PLN
    Oferta ważna do 03-06-2013

    Limit w koncie osobistym
    Kwota do: 40 000 PLN
    Oferta ważna do 03-06-2013

    Pożyczka gotówkowa
    Kwota do: 57 900 PLN
    Oferta ważna do 03-06-2013

    [zapewne dlatego do 3 czerwca, bo wówczas są moje imieniny;
    Mille do dobry bank z Dobrym kontem; pieniędzy nigdy dosyć,
    nawet na krechę; gorzej z tymi ,,dobroczyńcami'', którzy
    oferują mi kurwy na krechę -- co wówczas, gdy interes nie
    wypali i nie będzie z czego spłacić? na razie wypala bez
    trudu... ZTCW nie jest prawdą, że wypalanie tego akurat
    interesu kończy się wraz z upływem kopy lat -- niejeden
    spłodził dziecko około setnego roku życia, zatem być może
    Samul musi uzbroić się w cierpliwość, bo być może do mojej
    bezpłodności więcej lat upłynie, niż upłynęło od czasu moich
    narodzin... cierpliwość to cnota, jednak biorąc pod uwagę
    fakt, iż wielu moich cierpliwych przeciwników umarło, zanim
    doczekało się mojej śmierci, Bóg nie zawsze nagradza cnotliwych...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-04-23 18:53:35
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    na jakiej podstawie bank tak wysoko wycenił
    Twoją zdolność?

    masz tam konto firmowe?
    robisz duże wpłaty na konto osobiste?
    jakiś inny manewr?

  • 4. Data: 2013-04-23 20:03:10
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 18:53:35 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
    > na jakiej podstawie bank tak wysoko wycenił
    >
    > Twoją zdolność?
    >

    > masz tam konto firmowe?
    >
    > robisz duże wpłaty na konto osobiste?
    >
    > jakiś inny manewr?

    mam podobna propozycje i aktualnie nic na tym koncie sie nie dzieje oprocz wpływu ok.
    2 tys które później wyciągam w sklepach robiąc w ten sposób 5 dych. Wczesniej (jak
    dawali bodajze 6.5% na KO) mialem tam pare dziesiątek.

  • 5. Data: 2013-04-23 20:12:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian" 5...@g...co

    : na jakiej podstawie bank tak wysoko wycenił
    : Twoją zdolność?

    Nie wiem.

    : masz tam konto firmowe?

    Nie mam.

    : robisz duże wpłaty na konto osobiste?

    Tak -- przecież trzeba wydać szarytką 1666,67 pln
    miesięcznie, aby dostać 50 orzeszków.

    : jakiś inny manewr?

    Tak -- manewruję właśnie kamerką smartfonową.
    Niestety obraz z kamerki mogę zobaczyć tylko w sieci mego ISP.
    Wpisuję port, wpisuję IP -- i w tej sieci mogę widzieć to, co
    widzi kamerka smartfonu, ale nie wiem, czy o ten manewr chodzi...
    I szybkość raczej nie powala -- nie wiem, co stawia opór...
    Więcej niż jedna sekunda opóźnienia, gdy idzie po zewnętrznym
    IP i nieco mniej, gdy nie opuszcza najbliższego APka.

    Monitorek transferowy w smartfonie pokazuje, że smartfon śle
    prawie 6 Mb/s -- ale połączenie mieszkań (szybkie na
    kilkanaście Mb/s) pokazuje w porywach około 2 razy
    (czyli w tę i z powrotem) po 2.5 Mb/s.

    [co w tym dziwnego, że bank daje komuś kredytówki?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-04-25 07:23:10
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-23 18:53, Sebastian napisał(a):
    > na jakiej podstawie bank tak wysoko wycenił
    > Twoją zdolność?

    Na podstawie obserwacji ruchów na jego koncie. Nawet można
    je samemu obejrzeć (te ruchy) - narzędzie nazywa się "Manager
    Finansów".

    --
    TrzyLinie

  • 7. Data: 2013-04-25 14:01:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" klaee3$p6r$...@d...me

    > Na podstawie obserwacji ruchów na jego koncie. Nawet można
    > je samemu obejrzeć (te ruchy) - narzędzie nazywa się "Manager
    > Finansów".

    Ruchy te są konsekwencją wiśniobrania i orzechobrania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'