  • 101. Data: 2005-03-13 19:00:29
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >dodajmy
    >
    >Dla edukacji, skup się na przeciętnych wydatkach, przeciętnej osoby w naszym
    >kraju.

    To przeciętni ludzie przestali już w Polsce oglądać telewizję? Znowu coś
    przeoczyłem?
    Ponieważ lubisz powoływać się na duże liczbowo, jakkolwiek nie zawsze
    wewnętrznie koherentne i niekoniecznie powiązane choćby więziami pośrednimi,
    zbiorowości ludzkie, to zobacz może, ilu abonentów ma w Polsce telewizja
    cyfrowa, OK? Wszyscy oni są, jak rozumiem, wykluczeni a priori przez
    Najwyższy Autorytet, od bycia przeciętnymi ludźmi.
    Dodam dla utrudnienia, że za Canal+ też można płacić kartą.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 102. Data: 2005-03-13 19:02:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 19:54:28 +0100,
    osoba podpisana: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisała:

    > Wiecej takich rewelacji masz w zanadrzu? Czekamy, czekamy...
    Dajcie spokój. Delikwent nie odróżnia wypukłości kart od ich
    kredytowośc. Czemu zresztą dał wyraz w innym poście.

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 103. Data: 2005-03-13 19:03:47
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jesli - tak jak chciales - bede mial limit w wysokosci MIESIECZNYCH
    > wydatkow, to nie bede mogl "calosci potrzeb w okresie 53 dni"
    > sfinansowac kredytem na karcie. Rozumiesz teraz?

    Tak, teraz rozumiem. Dziękuje za zwrócenie mi uwagi.

  • 104. Data: 2005-03-13 19:13:18
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Nieekonomiczne ;) A poważnie na paręset transakcji, tylko 2 razy zdarzyło
    mi
    > się, że był problem zapłaceniem KK.

    Noo... tu już się dużo ostatnio dzieje. W lukasie można dostać KK za darmo,
    w mBanku też, w Citi też. Zatem aspekt nieekonomiczności powoli odchodzi w
    przeszłość. Co więcej - czasami bardziej się opłaca zrezygnować w danym
    banku z KK i ponownie wyrobić niż kontynuować dotychczasową.

    > Gorzej. Trzeba mieć adres email'owy.

    To w sumie nie problem. Możesz sam sobie zapłacić na email, przez co
    wyciągniesz z KK gotówkę i wręczyć Pani. Ale niestety 3% nie Twoje...
    Swoją drogą... gdybym pierwszego dnia wyciągał 5000zł z KK to płacę 115zł
    prowizji. Potem spłacam i znowu. Kredyt za darmo, w roku oddam 805zł (7x50
    dni), czyli 16%. Dla 10000zł będzie to odpowiednio 210zł/1470 czyli 14,7%. W
    sumie chyba dość ciekawa opcja na szybkie pozyskanie gotówki, nawet tańsza
    niż kredyt odnawialny w niektórych bankach i dość wygodna.

    pzdr

  • 105. Data: 2005-03-13 19:13:59
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Wiecej takich rewelacji masz w zanadrzu? Czekamy, czekamy...

    Naprawdę nie wiedziałeś tego?

  • 106. Data: 2005-03-13 19:15:19
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Dajcie spokój. Delikwent nie odróżnia wypukłości kart od ich
    > kredytowośc. Czemu zresztą dał wyraz w innym poście.

    A czy mógłbyś tak konkretnie?

  • 107. Data: 2005-03-13 19:15:57
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Obawiam się, że jednak socjologia bazuje na statystykach, a zatem
    >uogólnieniach, a zatem "przeciętnych Kowalskich".

    Szanowny Kolega też socjolog? A w którymż to oddziale kolega składki PTS
    opłaca i która sekcja, jeśli można spytać?
    Kolega chyba zanadto obawia się. Proszę się nie bać Kolego. Śmiało...
    Teza, że socjologia bazuje na statystykach co prawda pozabija starszych
    socjologów, ale trudno. Zresztą może nie pozabija - w końcu śmiech to
    zdrowie!

  • 108. Data: 2005-03-13 19:16:17
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > Najwyższy Autorytet, od bycia przeciętnymi ludźmi.
    > Dodam dla utrudnienia, że za Canal+ też można płacić kartą.

    OK, przekonałeś mnie, wyrabiam kartę z limitem 10000zł, by opłacić Canal+.

  • 109. Data: 2005-03-13 19:22:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Rozumiem, że chodzi Ci o kartę partnerską - pewnie BP lub Shell.
    > Trafiłem?

    Jak zwykle. Kulą w płot ;))
    BZWBK Idea Profit.

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 110. Data: 2005-03-13 19:23:57
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >OK, przekonałeś mnie, wyrabiam kartę z limitem 10000zł, by opłacić Canal+.

    Wybacz szczere pytanie: a kto Ci ją da?