eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodwójna niekompetencja w Millenium › Re: podwójna niekompetencja w Millenium
  • Data: 2012-02-29 18:41:27
    Temat: Re: podwójna niekompetencja w Millenium
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 29.02.2012 19:18, Kamil Jońca pisze:

    >> Zgadzam się, że statystycznie procedura może dawać właściwe wyniki,
    >> ale zawsze powinna być pozostawiona opcja naruszenia procedury kiedy
    >> ta trafi na "błąd statystyczny".
    > Po co? Myślisz, że koszty obsłużenia tego błędu, będą niższe niż
    > zyski[1]?
    > KJ
    > [1] -statystycznie oczywiście.

    Twierdzę, że koszta byłby pomijalne (wymagałoby to jednej kompetentnej
    osoby na setki bezmyślnych dronów) a zysk ogromny - zwłaszcza w
    przypadkach wcześniejszego wprowadzenia klienta w błąd przez pracownika
    banku!

    Jakbym się od razu natknął na tę barierę bo przekazaniu "panience z
    okienka" informacji - pal ich licho. Nawet jeśli byłby to jeszcze
    większy idiotyzm, np. "dla skorzystania z tej oferty klient musi być w
    krawacie" ;)

    Ale jeśli po przejściu całej procedury i poniesieniu pewnych kosztów nie
    mają procedury (ha!) naprawienia błędu ich pracownika poprzez opcję
    dodatkowej analizy i odstąpienia od czysto formalnego ograniczenia, to
    tracą wizerunkowo i tracą na poniesionych już przez siebie kosztach
    (rzeczoznawca może być etatowy, ale i tak zawrócenie mu głowy po
    próżnicy to strata dla banku).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1