eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodwójna niekompetencja w Millenium › Re: podwójna niekompetencja w Millenium
  • Data: 2012-03-02 07:52:10
    Temat: Re: podwójna niekompetencja w Millenium
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 19:41:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale jeśli po przejściu całej procedury i poniesieniu pewnych kosztów nie
    > mają procedury (ha!) naprawienia błędu ich pracownika poprzez opcję
    > dodatkowej analizy i odstąpienia od czysto formalnego ograniczenia, to
    > tracą wizerunkowo i tracą na poniesionych już przez siebie kosztach
    > (rzeczoznawca może być etatowy, ale i tak zawrócenie mu głowy po
    > próżnicy to strata dla banku).

    Może i wizerunkowo tracą ale ile? Na jednym kliencie? Sytuacja pomijalna
    i przechodzimy do porządku dziennego ;)
    Inna kwestia to też taka, że być może jakby się pracownik banku postarał,
    to i by się dało. Czynników w sumie może być wiele.



    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1