eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodwójna niekompetencja w Millenium › Re: podwójna niekompetencja w Millenium
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 19:41:27 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.24) Gecko/20111101
    SUSE/3.1.16 Thunderbird/3.1.16
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podwójna niekompetencja w Millenium
    References: <4f4e1596$1@news.home.net.pl> <jil9u3$97v$1@news.task.gda.pl>
    <4f4e3615$1@news.home.net.pl> <8...@a...kjonca>
    <4f4e6a24$1@news.home.net.pl> <8...@a...kjonca>
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4f4e715c$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1330540892 91.206.96.25 (29 Feb 2012 19:41:32 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:567894
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.02.2012 19:18, Kamil Jońca pisze:

    >> Zgadzam się, że statystycznie procedura może dawać właściwe wyniki,
    >> ale zawsze powinna być pozostawiona opcja naruszenia procedury kiedy
    >> ta trafi na "błąd statystyczny".
    > Po co? Myślisz, że koszty obsłużenia tego błędu, będą niższe niż
    > zyski[1]?
    > KJ
    > [1] -statystycznie oczywiście.

    Twierdzę, że koszta byłby pomijalne (wymagałoby to jednej kompetentnej
    osoby na setki bezmyślnych dronów) a zysk ogromny - zwłaszcza w
    przypadkach wcześniejszego wprowadzenia klienta w błąd przez pracownika
    banku!

    Jakbym się od razu natknął na tę barierę bo przekazaniu "panience z
    okienka" informacji - pal ich licho. Nawet jeśli byłby to jeszcze
    większy idiotyzm, np. "dla skorzystania z tej oferty klient musi być w
    krawacie" ;)

    Ale jeśli po przejściu całej procedury i poniesieniu pewnych kosztów nie
    mają procedury (ha!) naprawienia błędu ich pracownika poprzez opcję
    dodatkowej analizy i odstąpienia od czysto formalnego ograniczenia, to
    tracą wizerunkowo i tracą na poniesionych już przez siebie kosztach
    (rzeczoznawca może być etatowy, ale i tak zawrócenie mu głowy po
    próżnicy to strata dla banku).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1