  • 11. Data: 2004-02-23 19:21:41
    Temat: Re: poczta w BPHu - skandal
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    Artur Czeczko wrote:
    > Zastanów się natomiast skąd wirus miał Twój adres. Umieściłeś go gdzieś
    > na WWW? Używasz na grupach newsowych? Są sposoby na to, żeby
    > ludziom podać adres, a żeby nie dobrały się do niego wirusy czy spamerzy.

    Wiadomo skąd, wystarczy zapoznać się ze sposobem jego działania.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 12. Data: 2004-02-23 22:57:57
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > No ale chwila. Czy poczta w sezamie ma system antywirusowy ?

    tak ma

    i tak oto jest on zachwalany w dziale "pomoc" już po zalogowaniu się na
    konto mailowe:
    "Dbając o najwyższą jakość naszej usługi, Państwa konto jest cały czas
    chronione przez czuły skaner antywirusowy. Sprawdza on, czy w przesyłanej
    korespondencji nie znalazły się niepożądane elementy, czyli wirusy. System
    antywirusowy pozwala na monitorowanie plików wysyłanych w poczcie pod kątem
    wszelkich wirusów. Wirusy znajdują się w dokumentach przesyłanych od innych
    osób korzystających z poczty elektronicznej. Nieraz są to świadome działania
    nadawcy korespondencji, a nieraz zupełnie przypadkowe i niezamierzone. W
    każdej z tych sytuacji Państwa konto jest w pełni chronione i zabezpieczone.
    System antywirusowy, to najlepsza broń przed atakami różnego rodzaju wirusów
    czy podejrzanych elementów, przesyłanych wraz z pocztą."

    pozdr
    david

  • 13. Data: 2004-02-24 01:13:36
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    > Wiesz... Oczekiwanie świadczenia profesjonalnych usług utrzymania poczty
    > elektronicznej od banku, to tak jakby oczekiwać profesjonalnych usług
    > bankowych od firmy utrzymującej skrzynki pocztowe. Po prostu, nie ta
    branża
    > i tyle.
    > Ja wychodzę z założenia, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do
    niczego.

    dziwne bo ich konta utrzymuje interia... a oni nawet na darmowcyh skrzynkach
    mieli soft antywirusowy i antyspamowy...

    Zenon

  • 14. Data: 2004-02-24 08:08:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Zenon Brodooki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dziwne bo ich konta utrzymuje interia... a oni nawet na darmowcyh
    skrzynkach
    > mieli soft antywirusowy i antyspamowy...

    A to co innego. Jak pisałem - nie znam tego systemu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 15. Data: 2004-02-24 08:31:18
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto david <W...@o...pl> oznajmil(a):
    > nie
    > problem przedstawiłem w systemie transakcyjnym jako "zgłoszenie
    > problemu", oraz dziś na infolinii BPH - obiecali sprawdzić

    no to powodzenia...
    Od 20.01 próbuje zlikwidować konto mailowe w domenie sezam.pl
    Okazuje sie że nie ma procedur likwidacji:)))))
    2 tygodnie temu dostałem informacje (po zgłoszeniu likwidacji w
    systemie - zgłoszenie problemu) że dyspozycja została skierowana
    do realizacji...
    I co??? i nic... dalej w moich danych figuruje ....@s...pl
    ale ponieważ jestem cierpliwy, czekam.... :DDD

    G.

  • 16. Data: 2004-02-24 18:50:03
    Od: "david" <W...@o...pl>

> [...]
    > do realizacji...
    > I co??? i nic... dalej w moich danych figuruje ....@s...pl
    > ale ponieważ jestem cierpliwy, czekam.... :DDD

    a ja otrzymałem informację że możliwość usunięcia skrzynki będzie wówczas
    kiedy wprowadzą za nią opłatę, a do czasu kiedy jest bezpłatna to takiej
    opcji jak usunięcie nie ma.usunięcie będzie możliwe po wprowadzeniu opłat (w
    okolicach kwietnia) również przez system transakcyjny.

    pozdr
    david

  • 17. Data: 2004-02-25 14:34:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1f0pg$bha$1@news.onet.pl...
    > skrzynkach
    >
    > A to co innego. Jak pisałem - nie znam tego systemu.

    gazeta.pl też się chwali tym, że ma system antywirusowy, co nie przeszkadza
    mi otrzymywać przez tę skrzynkę całą masę wiruchów :) Gdyby nie
    zabezpieczenia lokalne, to już dawno bym rozsyłał.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-02-25 22:43:16
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dodatek

    > podaje

    > ktoś

    > Sprawa o tyle dziwna, że mnie zaczęły się podobne rzeczy dziać w domenie
    > xl.wp.pl. A tamten adres również zna zaledwie kilka osób, których o spam
    > bym raczej nie podejrzewał. A wirusem się tam pojawia. Zaczynam

    Kilka osob to o kilka za duzo. Wystarczy ze tylko jedna z tych osob ma
    Twoj adres. Aktualne wersje wirusow wysylaja maile w ten sposob, ze w
    pola To: i From: wpisuja losowe adresy z ksiazki adresowej (sam tez
    dostaje mnostwo zarowno jako adresat, jak i jako nadawca odrzuconych
    maili - mimo ze uzywam tylko linuxa, wiec nie mam szans na uruchomienie
    wirusa).
    Jesli dostajesz duzo maili z wirusami, sprawdz czy nie sa wysylane z
    tego samego komputera (trzeba przejrzec naglowki Received:) Jesli sa, to
    na podstawie pol From: i To: wysylanych z tego komputera mozesz ustalic
    krag znajomych z jednej ksiazki adresowej i na tej podstawie wytypowac
    ofiare wirusa.

    Miko

  • 19. Data: 2004-02-26 21:46:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    rzecz w tym, że ja ich nie pobieram, bo nie przechodzą przez "filtr". Nie
    chce mi się z tym chwilowo walczyć. Zresztą podejrzanego mam.