  • 1. Data: 2004-12-05 15:47:31
    Temat: po reinstalacji wizdozy...inteligo
    Od: "finko" <f...@...pl>

    po reinstalacji wizdozy...inteligo nie odpala mi sie logowanie tzn
    komunikat" Nie mozna wyswietlic strony Strona, której szukasz, jest w tej
    chwili niedostępna. Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może
    być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki."

    Co musze zainstalowac/doinstalowac?

    dzieki

  • 2. Data: 2004-12-05 15:50:13
    Temat: Re: po reinstalacji wizdozy...inteligo
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-05, finko <f...@...pl> wrote:
> [...]
    > chwili niedostępna. Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może
    > być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki."

    NTG ale - jaki Windows ? Moze stara przegladarka nie obslugujaca 128 bit ssl'a ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-12-05 15:53:53
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "finko" <f...@...pl> napisał w wiadomości
    > Co musze zainstalowac/doinstalowac?

    moze to: Menu "Narzędzia" - "Opcje Internetowe" - zakładka "Zaawansowane" -
    część "Zabezpieczenia" zaznaczone pole "Używaj SSL 3.0"
    albo zrobic jakies upgrade e strony http://update.microso.....

  • 4. Data: 2004-12-05 15:57:58
    Od: "finko" <f...@...pl>

    win 98 ,wczesniej bylo ok zarowno w IE jak i AvantBrowser

  • 5. Data: 2004-12-05 16:25:11
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-05, finko <f...@...pl> wrote:
    > win 98 ,wczesniej bylo ok zarowno w IE jak i AvantBrowser

    Zainstaluje najnowsze IE lub (zdecydowanie polecam) Firefox'a..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2004-12-05 16:55:25
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    > win 98 ,wczesniej bylo ok zarowno w IE jak i AvantBrowser

    IE musi mieć siłę szyfrowania 128bit a zapewne nie ma. Sprawdź w menu
    Pomoc -> IE informacje.
    Doinstaluj z płyty, którą dostałeś od Inteligo.

    CKY

  • 7. Data: 2004-12-05 16:59:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2004 16:47:31 +0100, "finko" <f...@...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >chwili niedostępna. Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może
    >być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki."

    ServicePacki czy coś w tym stylu...

  • 8. Data: 2004-12-05 17:52:35
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    Przesiadz sie na firefoxa (www.mozilla .org), jest po polsku i ma znacznie
    wieksze mozliwosci niz IE.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-12-05 19:05:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr D napisał:
    > Przesiadz sie na firefoxa (www.mozilla .org), jest po polsku i ma znacznie
    > wieksze mozliwosci niz IE.
    > pozdrawiam

    Co nie zmienia faktu, że dobrze jest doinstalować szyfrowanie oraz
    "łatki" z witryny WindowsUpdate - http://windowsupdate.microsoft.com/ bo
    inne komponenty Windows także z niego krozystają...

    K.