  • 1. Data: 2004-12-05 15:02:00
    Temat: mbank vs reszta e-bankow
    Od: "qv." <q...@w...pl>

    witam

    przegladam sobie grupe i zastanawia mnie nagonka na mBank. ze taki be ze
    brzydki i ze w ogole to zaknac go najlepiej.... obnizyli na ekoncie o 1% ,
    no i pytam sie co z tego ?? kto przy zdrowych zmyslach trzyma na e-koncie $
    skoro ma do dyspozycji emax'a i emax plusa ??
    Musialem zalozyc sobie ostatnio konto i temat rozeznalem ( jak mi sie
    wydaje) doglebnie. Sa ruzne euro, multi- banki i inne. niektore maja wyzsze
    oprocentowanie, inne jakies fajoskie bajery, ale jak sie obliczy realne
    oprocentowanie rachunku, tzn % - koszty prowadzenia konta i przelewow, to
    juz nie wszedzie jest tak slodko jak by sie wydawalo na pierwszy zut oka.
    podsumowywujac nie ma produktu idealnego, niemniej jednak moim skromnym
    zdaniem oferta mbanku plasuje sie w czolowce, razem z produktem ing OKO,
    raiffeisen konto lokacyjne i moze czyms tam jeszcze.
    No wlasnie... kazdy ma inne wymagania-wiadomo, ale moze by stwozyc ranking
    grupy? "najkozystniejsza oferta" ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-05 15:32:39
    Temat: Re: mbank vs reszta e-bankow
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    qv. wrote:

    > przegladam sobie grupe i zastanawia mnie nagonka na mBank. ze taki be
    > ze brzydki i ze w ogole to zaknac go najlepiej....

    Jaka znowu nagonka? Nagonka to byla jak wporawdzili platne przelewy.

    > obnizyli na
    > ekoncie o 1% , no i pytam sie co z tego ?? kto przy zdrowych zmyslach
    > trzyma na e-koncie $ skoro ma do dyspozycji emax'a i emax plusa ??

    Nikt.

> [...]
    > idealnego, niemniej jednak moim skromnym zdaniem oferta mbanku
    > plasuje sie w czolowce, razem z produktem ing OKO, raiffeisen konto

    Zalezy do czego komu konto. Jak ktos robi 100 przelewow miesiecznie to mBank
    nie jest dla niego. Ale dla "zwyklego" czlowieka mBank jest naprawde dobra
    oferta.

    > No wlasnie... kazdy ma inne wymagania-wiadomo, ale moze by stwozyc
    > ranking grupy? "najkozystniejsza oferta" ?

    Po co komu kolejny ranking? Kazdy rozumny czlowiek po przeanalizowaniu ofert
    i ewentualnym zapytaniu o opinie osob juz korzystajacych z uslug danego
    rodzaju banku/konta/kredytu (a takie informacje mozna latwo uzyskac na
    grupie) wybierze sobie odpowiednia oferte dla siebie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-12-05 16:54:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qv." <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdaniem oferta mbanku plasuje sie w czolowce, razem z produktem ing OKO,
    > raiffeisen konto lokacyjne i moze czyms tam jeszcze.

    Kazdy produkt nalezy dopasowac do siebie i swoich potrzeb. Mbank nie jest
    konkurencyjny pod wieloma wzgledami. Dla porownania Lukas e-pro przy oproc.
    5% i spelnieniu kilku warunkow calkowicie darmowy; mbank nie daje mozliwosci
    bycia darmowym przy kilkunastu przelewach miesiecznie, a z oproc. jest i tak
    nizej. VW dobry do lokat, sporadycznych przelewow(slaby interfejs), wyplat z
    dowolnych bankomatow. OKO-ING do trzymania gotowki (rezerwa), ewentualnie
    wygodne przewalutowania pomiedzy OKO w roznych walutach (nie oferuja tego
    banki czysto wirtualne ani Lukas, ktory jest tylko zlotowkowy). Czasami
    dobre lokaty trafiaja sie, jak ostatnio w mBanku, np. 3-mies. 6,4%. Takze
    najlepiej korzystac z kilku bankow i kont i z kazdego wybierac to co sie
    potrzebuje. Nie przyzwyczajac sie do niczego, byc mobilnym, otwartym na
    zmiany na rynku.

  • 4. Data: 2004-12-05 22:17:17
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > Jaka znowu nagonka? Nagonka to byla jak wporawdzili platne przelewy.

    Oj poczytaj sobie forum mBanku...

  • 5. Data: 2004-12-06 09:58:36
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Ciekawy wrote: