  • Data: 2006-08-03 14:39:37
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> writes:

    > A ja przypuszczam, że raczej by były.
    > Zasadniczo na zachodzie karty typu VE są troszke traktowane jak zabawkowe i
    > w niestety często nieakceptowalne.

    Ale karty VE mogą być zarówno debetowe jak i kredytowe. Obie są do bani?

    > Przykład: Byłem jakiś czas temu w Regensburgu i specjalnie
    > obserwowałem, czy
    > można płacić VE i nie można było nigdzie. Zasadniczo jak nie posiadasz na
    > zachodzie wypukłych kard, to jesteś skazany na wybór kasy z bankomatu

    A co takiego jest w "wypukłości" czego nie ma w "płaskości"?
    Zupełnie nie kumam co za różnica czy moja karta jest wypukła, płaska czy
    wklęsła. Ważne chyba gdzie mogę nią płacić i ile na niej zarabiam/tracę,
    a nie to jaki jest jej kolor, grubość i inne parametry, right?

    > płatnościach raczej można zapomnieć. To znaczy za paliwo na autostradzie
    > można płacić, duże centra handlowe, to wszystko.
    > Ale spróbuj taką karta powiedzmy za autostradę we Francji zapłacić, życze

    Płaciłem za mały podrzędny hotelik we Francji (50 metrów od granicy
    szwajcarskiej) należący do sieci stars, ale mniejsza z tym.

    --
    jimmij