  • 1. Data: 2005-07-04 10:26:26
    Temat: platnosc via internet przy uzyciu visa electron
    Od: ":\)" <1...@1...12>

    Witam
    Czy orientujecie sie jaka jest mozliwosc rezerwacji biletow w liniach
    lotniczych easy-jet oraz wizz-air z wykorzystaniem debetowej karty Visa
    Electron banku Millennium? Jesli macie jakies doswiadczenia prosze o
    szczegoly...
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-04 10:52:37
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    :) wrote:
> [...]
    > lotniczych easy-jet oraz wizz-air z wykorzystaniem debetowej karty Visa
    > Electron banku Millennium? Jesli macie jakies doswiadczenia prosze o

    Najlepiej zadzwonić w tej sprawie na infolinie banku, bo każdy bank może
    lub nie udostępnić transakcje zdalne dla karty visa electron. W Polsce
    chyba tylko cztery takie karty to umożliwiają.

  • 3. Data: 2005-07-04 11:00:44
    Od: ":\)" <1...@1...12>

    >W Polsce
    > chyba tylko cztery takie karty to umożliwiają.

    Zaznaczyles "chyba" a czy mimo to moglbys podac ktore to te prawdopodobne...

  • 4. Data: 2005-07-04 11:07:10
    Od: ":\)" <1...@1...12>

    A jeszcze mialbym drugie pytanie dotyczace platnosci za "moje" bilety
    "cudza" karta... chodzi o sytuacje kiedy rezerwuje bilety dla siebie ale do
    platnosci wykorzystuje karte np mojej siosty ktora po slubie zmienila
    nazwisko, mieszka pod innym adresem... itd. itp. Czy sprzedawca
    towarow/uslug moze nie przyjac takiej transakcji gdzie nabywca rozni sie od
    placacego?

  • 5. Data: 2005-07-04 11:17:54
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Audyt IT posłał(a) w świat wiadomość

    > Najlepiej zadzwonić w tej sprawie na infolinie banku, bo każdy bank może
    > lub nie udostępnić transakcje zdalne dla karty visa electron. W Polsce
    > chyba tylko cztery takie karty to umożliwiają.

    Przybyły trzy następne (po Inteligo)?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-07-04 11:25:11
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    :\) <1...@1...12> napisał(a):

> [...]
    > lotniczych easy-jet oraz wizz-air z wykorzystaniem debetowej karty Visa
    > Electron banku Millennium? Jesli macie jakies doswiadczenia prosze o

    Mozna placic debetowa w EasyJet, jednak czy polska debetowa przejdzie, tego
    nie wiem. Jesli gdzies chcesz leciec, przepusc polska debetowa-nic przeciez
    nie tracisz.
    Przechodzi wirtualna MultiBanku (placilem).

  • 7. Data: 2005-07-04 11:27:42
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    :\) <1...@1...12> napisał(a):

> [...]
    > nazwisko, mieszka pod innym adresem... itd. itp. Czy sprzedawca
    > towarow/uslug moze nie przyjac takiej transakcji gdzie nabywca rozni sie od

    Osoba placaca za bilet NIE MUSI byc pasazerem, nalezy tylko uwazac i podac
    poprawnie przy rezerwowoaniu biletu w miejscu: nazwisko pasazera NAZWISKO
    PASAZERA, w miejscu: nazwisko widniejace na karcie platniczej NAZWISKO
    POSIADACZA KARTY i bedzie wszystko OK (wiem, bo placilem komus za bilet).

  • 8. Data: 2005-07-04 11:55:58
    Od: ":\)" <1...@1...12>

    > i bedzie wszystko OK (wiem, bo placilem komus za bilet).

    dzieki za rzeczowe info...

  • 9. Data: 2005-07-04 12:54:29
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:ntkxktg0ly9s$.dlg@vahanara.pl...

    [...]
    > Przybyły trzy następne (po Inteligo)?

    - kredytowa VE BPH-Interia - to na pewno :-)
    - chyba debetowa VE Fortisa
    - chyba kredytowa VE Visa Regata Pekao SA (tak słyszałem).

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2005-07-04 17:58:33
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > - kredytowa VE BPH-Interia - to na pewno :-)
    > - chyba debetowa VE Fortisa
    > - chyba kredytowa VE Visa Regata Pekao SA (tak słyszałem).

    Karta z Doładowaniem BZWBK

    Zdrów
    KUB'a