  • 1. Data: 2005-07-04 10:08:18
    Temat: Zapas na koncie Visa Classic
    Od: OlO <aleksander.plinski@filtr_wp.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Wybieram się zagranicę, planuję używanie głównie Visy Classic,
    Czy jest możliwe "zatankowanie" na nią środków tak aby można było
    przekroczyć limit bez odsetek karnych ?
    Np. mam limit 5000, dorzucam jeszcze 5000, i mogę wydać z karty 10000
    bez odsetek karnych ?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    OlO

  • 2. Data: 2005-07-04 10:10:22
    Temat: Re: Zapas na koncie Visa Classic
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    OlO wrote:
> [...]
    > przekroczyć limit bez odsetek karnych ?
    > Np. mam limit 5000, dorzucam jeszcze 5000, i mogę wydać z karty 10000

    Tak. Ja tak robilem na KK Multi.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-04 11:08:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "OlO" <aleksander.plinski@filtr_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekroczyć limit bez odsetek karnych ?
    > Np. mam limit 5000, dorzucam jeszcze 5000, i mogę wydać z karty 10000

    Zalezy od banku.
    na ogol tak

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-07-04 14:33:26
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > przekroczyć limit bez odsetek karnych ?
    > Np. mam limit 5000, dorzucam jeszcze 5000, i mogę wydać z karty

    Zalezy od banku. Multi, Millennium - mozna. BPH - nie mozna. Rajfi -
    nie probowalem ale chyba mozna.

    marekz

  • 5. Data: 2005-07-04 20:21:46
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Np. mam limit 5000, dorzucam jeszcze 5000, i mogę wydać z karty 10000
    > bez odsetek karnych ?

    O ile limit miesieczny zezwala na owe 10000....

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2005-07-05 05:34:20
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > O ile limit miesieczny zezwala na owe 10000...

    Wg mnie przyznany limit kredytowy dla danej karty dotyczy tylko i
    wylacznie pieniedzy banku i fakt jego przekroczenia rownowazne jest z
    przekroczeniem dopuszczalnego salda.
    I tak to dzialalo we wszystkich posiadanych przeze mnie kartach KK i
    jesli (jak ktos wspomnial wczesniej) w BPH jest inaczej to zupelnie tego
    nie rozumiem i nawet z punktu widzenia samego banku zupelnie
    irracjonalne celowe pozbywanie sie dodatkowych dochodow kosztem
    pieniedzy klienta ( a nie wlasnych w ramach przyznanego limitu
    zadluzenia), choc w tym akurat banku wszystko jest mozliwe...
    darek