  • 21. Data: 2005-05-16 10:46:57
    Temat: Re: płacenie kartą...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d69rr2$6af$1@news.elsat.net.pl...

    > Ja zrozumiałem to tak, że dokonał zakupu, produkt/usługe otrzymał,

    nie otrzymal bo "firma zwleka" i dlatego mm chce im powiedziec, ze juz ich
    nie lubi i nie podtrzymuje woli zakupu

    > Jeżeli źle zrozumiałem, proszę mnie uświadomić. :-)

    ja to zrozumialem tak jak wyzej...
    Dla mnie "realizacja zakupu" (zdalnego) nastepuje przy dostawie towaru.
    Nie wiem jak mm to rozumie...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2005-05-16 10:50:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > ja to zrozumialem tak jak wyzej...
    > Dla mnie "realizacja zakupu" (zdalnego) nastepuje przy dostawie towaru.
    > Nie wiem jak mm to rozumie...;-))

    To może kolega mm wyjaśni co miał na myśli, bo ja czuję w kościach, że
    on ten towar już dostał. :-)

  • 23. Data: 2005-05-16 11:02:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d69tu0$6n2$1@news.elsat.net.pl...

    > To może kolega mm wyjaśni co miał na myśli, bo ja czuję w kościach, że
    > on ten towar już dostał. :-)

    Mnie sie wydaje, ze cala ta dyskusja jest mocno teoretyczna i on zadnego
    towaru nie zamowil...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2005-05-16 11:06:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Mnie sie wydaje, ze cala ta dyskusja jest mocno teoretyczna i on zadnego
    > towaru nie zamowil...;-)

    Nie no, to jest oczywiste. Tylko, że moim zdaniem "zwleka z realizacją"
    w jego mniemaniu znaczy "z rozliczeniem". Gdyby nie dostał
    towaru/usługi, nie wysuwałby argumentów w stylu, że ciężko mu się będzie
    połapać w saldzie, jeśli blokada już wygaśnie, a księgowanie nastąpi
    kiedyśtam, tylko napisałby "dlaczego mam płacić za coś czego nie
    dostałem?". Taką mam koncepcję. :-)

  • 25. Data: 2005-05-16 12:04:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d69ur9$711$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > połapać w saldzie, jeśli blokada już wygaśnie, a księgowanie nastąpi
    > kiedyśtam, tylko napisałby "dlaczego mam płacić za coś czego nie

    Wiesz, ja chyba za stary jestem, ale dla mnie pomysl zadania anulowania
    zaplaty za otrzymany towar jest... hmmm... nooo, dziwny(?) i dlatego
    wydawalo mi sie, ze "tego nie mozna zaproponowac"...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 26. Data: 2005-05-17 12:12:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    DooMiniK zapodał(a):

> [...]
    > (wcześniej należało założyć konto tam sobie) przeniosło mnie do okna
    > płacenia kartą - tam musiałem wypełnić nr. karty, datę ważności, CVV2
    > Niby wszystko okey - po wejściu na rachunek mbanku z eKarty znikło 99zł,
    > na rachunku eKonta widać, że jest zablokowane 99zł. Problem w tym, że
    > nigdzie to nie jest jeszcze zaksięgowane - ani w historii eKarty, ani
    > eKonta. Płaciłem za prenumeratę w czwartek, teraz jest już niedziela.
    > Czy jest możliwe, że płacenie kartą tak długo trwa? To jest zupełnie
    > inny obieg elektronicznego pieniądza, jak np. elixir?

    Witam.
    Operację wykonałem 13.05; 17.05 zostało to zaksięgowane.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl