  • Data: 2004-08-18 13:20:15
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i o to toczy sie spor.
    > Ja twierdze, ze agencje PKO BP maja (platna) usluge wyplaty gotowki
    (nawet
    > "swoi" placa 0,50zl) i bezplatna usluge platnosci za rachunki.

    A co to jest rachunek? Bo tak "na chłopski rozum" to opłacenie
    rachunku to nic innego jak wpłata na konto. Czy ja więc mogę sobie
    wystawić "rachunek" na konto innego banku i w AgPKOBP bezpłatnie
    przetransferować tam pieniądze z konta w PKOBP, do którego mam VE? A
    może jest jakaś lista instytucji czy numerów kont, które się
    "załapują" na "płatność za usługi"?

    Grzexs