  • Data: 2004-08-21 09:04:58
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs napisał(a):

    > A co to jest rachunek? Bo tak "na chłopski rozum" to opłacenie
    > rachunku to nic innego jak wpłata na konto. Czy ja więc mogę sobie
    > wystawić "rachunek" na konto innego banku i w AgPKOBP bezpłatnie
    > przetransferować tam pieniądze z konta w PKOBP, do którego mam VE? A
    > może jest jakaś lista instytucji czy numerów kont, które się
    > "załapują" na "płatność za usługi"?

    IMHO nie ma listy, chodzi o wszystkie przelewy. I IMHO będzie to
    operacja gotówkowa, z opłatą 50 groszy dla posiadaczy kart VE PKOBP [nie
    inteligo!].

    Chyba zrobię pewien test. Pójdę do agencji z poleceniem wpłaty
    gotówkowej na moje własne konto i zapłacę VE inteligo do tego samego
    konta ;-)]. Zobaczę, czy zrobią gotówkowo, czy nie.