  • 1. Data: 2004-08-18 10:45:47
    Temat: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    placilem dzis KK rachunki rodzicow z ajecji PKO a kase od mamy zostawile w
    portwelu :) czyli mam darmowy kredycik

  • 2. Data: 2004-08-18 11:03:21
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jakub Piaseczny wrote:
    > placilem dzis KK rachunki rodzicow z ajecji PKO a kase od mamy zostawile w
    > portwelu :) czyli mam darmowy kredycik

    A nie zostani to potraktowane jako "gotówkowa" ?
    Bo wtedy to na pewno nie jest "darmowy kredycik"
    KJ

  • 3. Data: 2004-08-18 11:05:42
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > placilem dzis KK rachunki rodzicow z ajecji PKO a kase od mamy zostawile w
    > portwelu :) czyli mam darmowy kredycik

    i co w zwiazku z tym?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-08-18 11:25:01
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > czyli mam darmowy kredycik

    No nie bardzo, niestety....
    darek

  • 5. Data: 2004-08-18 11:28:10
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości
    > A nie zostani to potraktowane jako "gotówkowa" ?
    > Bo wtedy to na pewno nie jest "darmowy kredycik"
    > KJ

    Chyba nie sprawdzalem w internecie narazie jest sama blokada na kwote
    rachunkow. a jak by to byla transaksca "gotowkowa to chyba odrazy byla by
    doliczona prowizja za wyplate gotowki czy cos takiego mam "Zlota rybke" w
    mBanku

  • 6. Data: 2004-08-18 11:29:30
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "XxXxX" < napisał w wiadomości

    > i co w zwiazku z tym?

    A to ze sa wakacje jestem na urlopie i pogoda sprzyja wiec gotowki nigdy w
    takich sytuacjach nie jest za duzo :)

  • 7. Data: 2004-08-18 11:34:20
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie zostani to potraktowane jako "gotówkowa" ?
    > Bo wtedy to na pewno nie jest "darmowy kredycik"

    IMHO będzie. Tak samo jak na poczcie.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-08-18 11:43:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jakub Piaseczny wrote:

> [...]
    > doliczona prowizja za wyplate gotowki czy cos takiego mam "Zlota rybke" w

    To o co się zakładamy, że bedzie to "wypłata gotówki w oddziale banku" ? :-)
    KJ

  • 9. Data: 2004-08-18 11:44:20
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    > doliczona prowizja za wyplate gotowki czy cos takiego mam "Zlota rybke" w

    mBank ogólnie daje ciała ;-) Praktycznie tydzień temu wypłacałem $ w
    bankomacie zagranica (wkrótce podeśle informacje na grupę ;-)) - transakcję
    rozliczyli, prowizji jeszcze nie pobrali.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-08-18 12:05:07
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > To o co się zakładamy, że bedzie to "wypłata gotówki w oddziale banku" ?
    :-)

    A w oddziale jakiego banku? Bo zastanawiam się jak to jest z płaceniem za
    rachunki w agencji PKO BP Visą Inteligo?

    Pozdrawiam
    Krzysiek