  • 11. Data: 2003-07-26 16:47:37
    Temat: Re: płacenie KK na poczcie (?)
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Paweł - sklep.pko.pl wrote:
    > o czym ty mówisz ?
    > jeśli nadaję paczkę za pobraniem pocztowym - to płacę na poczcie za
    > wykonanie ich usług !!

    Czytaj uważnie. Chodziło o pobranie gotówki przy odbiorze paczki.
    Nadanie paczki za pobraniem nie kosztuje 50, a bodaj 8,50 zł.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 12. Data: 2003-07-26 17:42:53
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 26 Jul 2003 17:59:03 +0200, "Paweł - sklep.pko.pl"
    <b...@u...pko.pl> wrote:

    >o czym ty mówisz ?
    "placilem za paczke" - ja rozumiem, ze ktos odbiera na poczcie paczeke
    i za nia placi, a za paczke placi sie jak jest za pobraniem, wiec nie
    placi sie poczcie a nadawcy ktory ja wyslal i chce za zawartosc kase

    >jeśli nadaję paczkę za pobraniem pocztowym - to płacę na poczcie za
    >wykonanie ich usług !!
    Z poczatkowej wypowiedzi wynika ze paczka nie byla nadawana a
    odbierana ...
    >Usługa polega na dostarczeniu paczki do odbiorcy, pobraniu od niego
    >okreslonej kwoty i przesłanie ich do mnie.
    Tak ?
    >W momencie nadawania przesyłki na poczcie płacę właśnie za tą usługę - a
    >dopiero gdy odbiorca zapłaci to poczta prześle mi jego wpłatę
    50 zl ? Max paczka 20kg, priorytetowa z traktowaniem ze szczegolna
    ostroznoscia to 45 zl ... wiec jednak on chyba odbieral paczke :))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 13. Data: 2003-07-27 07:23:02
    Od: nieznany <a...@w...pl>

    Dentarg <d...@i...com> , Sat, 26 Jul 2003 19:42:53 +0200 :

    >50 zl ? Max paczka 20kg, priorytetowa z traktowaniem ze szczegolna
    >ostroznoscia to 45 zl ... wiec jednak on chyba odbieral paczke :))
    >
    >pzdr,
    >Dentarg

    Oczywiście odbierałem paczkę za pobraniem. Niestety wcześniej nie zrobiłem
    dogłębnej analizy operacji jaka odbyła się na tej grupie i niestety nie
    wpadłem na to żeby płacić inną kartą. Teraz już wiem :-(

    Wojtas

  • 14. Data: 2003-07-27 13:14:36
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Oczywiście odbierałem paczkę za pobraniem. Niestety wcześniej nie zrobiłem
    > dogłębnej analizy operacji jaka odbyła się na tej grupie i niestety nie
    > wpadłem na to żeby płacić inną kartą. Teraz już wiem :-(

    no to zwracam honor Dentargowi - myslałem że aż taki dowcip Ci do głowy nie
    przyszedł
    gdyby to działało tak jakbyś chciał, to znając pomysłowość naszych rodaków
    byłby to banalnie prosty sposób na wyciąganie bezpłatne gotówki z karty
    kredytowej :-)

  • 15. Data: 2003-07-28 16:50:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "nieznany" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć.
    > W zasadzie jestem zwykłym użytkownikiem KK i nie jestem zbytnio rozeznany
    w niuansach. Wiem jedno - wypłata gotówki z KK to ostateczność. I spotkało
    mnie coś takiego. Zapłaciłem na poczcie kartą KK za paczkę: 50zł. Przyszedł
    w końcu wyciąg i co

    We wniosku o wydanie KK Citka wyraznie pisze ze transakcje na poczcie moga
    byc traktowane jako wyplaty gotowkowe.

    --
    JaKi