  • 1. Data: 2003-07-25 14:28:30
    Temat: mBank - tym razem dał ciała na całego
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wyciąg karty kredytowej z terminem spłaty 18.07.2003 wysłał do mnie
    (stempel pocztowy) 22.07.2003 :-)

    Przyszedł 24.07.2003.

    Wesołki :-)

    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2003-07-25 14:36:50
    Temat: Re: mBank - tym razem dał ciała na całego
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> napisał(a):

    > Wyciąg karty kredytowej z terminem spłaty 18.07.2003 wysłał do mnie
    > (stempel pocztowy) 22.07.2003 :-)
    >
    > Przyszedł 24.07.2003.
    >
    > Wesołki :-)

    To jest chyba standardowa choroba wieku dziecięcego w przypadku kart.
    Pamiętam, że Lukas też pierwszy wyciąg przysłał mi juz po terminie spłaty,
    drugi dostałem jakoś tak w przeddzień lub w dniu spłaty, ale potem się
    nauczyli lepić koperty i przysyłali na czas :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-25 21:12:54
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wyciąg karty kredytowej z terminem spłaty 18.07.2003 wysłał do mnie
    > (stempel pocztowy) 22.07.2003 :-)
    > Przyszedł 24.07.2003.

    o rany ! chyba jakas nadprzyrodzona sila nademna jest, ze dostalem odmowe od
    tych pseudo palantow
    wlasciwie, to nie dostalem odmowy - tylko standardowe mbankowe milczenie -
    potocznie zwane mbankowa odmowa
    po otrzymaniu czegos takiego jak powyzej - pewnie bym sie spienil do
    bialosci
    i tak od kilku miesiecy nie potrafie dostrzec w ich dzialaniu logiki zadnej
    poza jedną - samozagłada
    ps
    jak domniemywam, wydales kilka zlotych na telefon do nic niewiedzacej
    mlinii, jakie efekty ?

  • 4. Data: 2003-07-27 16:52:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krab <k...@h...pl> wrote:
    > mlinii, jakie efekty ?

    Źle domniewywasz.

    Akurat choroby wieku dziecęcego kart kredytowych jakoś mnie nie
    przerażają. Ten sie nie myli, co nic nie robi. Jak na razie mBank
    strzelił dwie gafy w stosunku do mnie i za każdym razem wybrną z tego
    bardzo ładnie. Za ten wyciąg ładnie przeprosili. PO prostu. Jednak wiele
    banków nie stać na takie zachowanie.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-07-28 21:49:18
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Wyciąg karty kredytowej z terminem spłaty 18.07.2003 wysłał do mnie
    > (stempel pocztowy) 22.07.2003 :-)
    >
    > Przyszedł 24.07.2003.

    ja dzisaj dostałem wyciąg (28.07.2003) ze spłatą na dzień 08.08.2003 więc
    chyba powoli zaczynają wysyłać mniej więcej w terminie :)))

  • 6. Data: 2003-07-29 08:54:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    david <d...@p...fm> wrote:

    > ja dzisaj dostałem wyciąg (28.07.2003) ze spłatą na dzień 08.08.2003 więc
    > chyba powoli zaczynają wysyłać mniej więcej w terminie :)))

    Cóż, tak jak pisałem - choroby wieku dziecęcego.

    Inna sprawa, że mBank mógł zatrudnić kogoś do przetestowania procedur i
    działania interface'u transakcyjnego.
    Przykładowo, jeśli chce się podejrzeć wyciąg historyczny, to trzeba być
    jasnowidzem, żeby kliknąć na datę. Kliknięcie na 'zamów kopię wyciągu'
    powoduje obciążenie klienta 5 zł za zamówienie kopii bez informacji o
    tym, że opłata zostanie pobrana.
    Tak samo opcja 'spłata zadłużenia' nie informuje klienta, że operacja
    będzie wykonana w dniu wydania polecenia - myląca tutaj jest pokazywany
    cały czas termin spłaty.

    --