  • 11. Data: 2005-04-20 07:33:08
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 09:22- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Poke,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Dodatkowe cwiczenie umyslowe: nie wypowiadamy sie na tematy o ktorych nie
    > mamy pojecia. W przypadku ktory wymieniles nie ma szans na odzyskanie
    > pieniedzy - przerabialem to w praktyce - przelalem pieniadze na bledne
    > konto na szczescie osoba byla uczciwa. A wiesz co robil bank? -
    > powiedzial mi ze nic z tym nie moga zrobic i to nie ich sprawa. To tyle w
    > temacie.

    Wytoczyłeś proces cywilny? Jeśli nie, to nie pisz, że nie ma szans na
    odzyskanie pieniędzy, bo nie wiesz co piszesz.
    Zresztą nieistotne. Nudzisz mnie. Nie sądzę, żebyś na tej grupie znalazł
    takich, którzy poprawią twój nastrój i umocnią w przekonaniu , że
    postępujesz właściwie. Ale zrobisz jak uważasz.
    EOT

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2005-04-20 07:33:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Poke wrote:

    > LOL! Dobra, znikam bo smiech na sali. Pozniej napisze jak to sie
    > skoczylo.

    zaiuważyłem, że wszystkie odpowiedzi, które dostałeś były ci
    niepotrzebne: Ty po prostu wiesz wszystko najlepiej. Więc po co
    zadawałeś swoje pytanie?

  • 13. Data: 2005-04-20 07:38:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Poke napisał(a):

> [...]
    > konto na szczescie osoba byla uczciwa. A wiesz co robil bank? -
    > powiedzial mi ze nic z tym nie moga zrobic i to nie ich sprawa. To tyle w

    Jeżeli bank przekazał pieniądze na konto, którego numer Ty podałeś, to
    nie jest sprawa banku. Jeżeli to bank sie pomylił, np. w numerze, to
    JEST sprawa banku.

    M.

  • 14. Data: 2005-04-20 07:39:54
    Od: asior <a...@W...gazeta.pl>

    Dnia 20 kwi 2005, agent(ka) Poke nadał(a) wiadomość:

    > LOL! Dobra, znikam bo smiech na sali. Pozniej napisze jak to sie
    > skoczylo.
    napisza, napisz, teraz to szybka opieka medyczna, darmowa siłownia, video
    (albo i dvd?), więc pewnie i internet w więzieniach mają :)

    --
    -------------
    < asior >

  • 15. Data: 2005-04-20 07:41:10
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Poke":

    > LOL! Dobra, znikam bo smiech na sali. Pozniej napisze jak to sie
    > skoczylo.

    wiesz na sali, na ktorej ja bywam zwykle smiech konczy sie w momencie kiedy
    taki pan (lub pani) w ciemnej sukience (i nie jest to ksiadz) rozpoczyna
    swoj wywad od slow: m.in. "wyrok w imieniu RP".

    Trudno z Toba dyskutowac - bo z jednej strony sa ludzie, ktorzy odpowiadaja
    na Twoj post majac doswiadczenie (mniejsze lub wieksze) zawodowe w
    poruszanych tematach, z drugiej jestes ty - ze swoim lol.

    Moze prosciej - sam mialem obowiazek w 3 takich przypadkach skladac
    zawiadowiemie do prokuratury o scigania, i potem jako pelnomocnik banku
    wystepowalem jako strona pokrzywdzona w sadze. W 2 przypadkach zapadl wyrok
    skazujacy (w procesie karnym), w 1 wniosek o sciganie zostal wycofany z
    powodu zawarcia ugody.

    to tyle, i z mojej strony EOT bo szkoda mi czasu, na kogos, kto woli
    przywlaszczyc nieswoje mienie.

    --
    Konrad K.

  • 16. Data: 2005-04-20 07:53:30
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > konto na szczescie osoba byla uczciwa. A wiesz co robil bank? -
    > powiedzial mi ze nic z tym nie moga zrobic i to nie ich sprawa. To tyle w
    > temacie.

    Bank mial racje. Natomiast ty powinienes byl wytoczyc proces cywilny i
    wtedy sąd zmusza bank do wydania danych osobowych osoby pozwanej i po
    prostu kaze jej zwrocic kase.

  • 17. Data: 2005-04-20 07:54:21
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Bank stwierdza, ze sie pomylil. OK (bywa)

    Oj, jesli bank sie myli to po prostu robi storno. Najgorzej jest jesli
    to nadawca przelewu sie pomylil.

  • 18. Data: 2005-04-20 07:55:40
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP":

    > Oj, jesli bank sie myli to po prostu robi storno. Najgorzej jest jesli
    > to nadawca przelewu sie pomylil.
    wiem - ale byl to skrot myslowy nawiazujacy do formy przedstawienia sprawy
    przez autora watku. I tez ze stronem na rachunkach osobistych czasem jest
    problem - niestety. Ale to juz OT :)

    --
    pozdrawiam
    Konrad K.

  • 19. Data: 2005-04-20 07:56:32
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}:

    > LOL! Dobra, znikam bo smiech na sali. Pozniej napisze jak to sie
    > skoczylo.

    typowo Polak - po prostu ta kase ukradles jesli jej nie zwrocisz:

    powtorze to co juz ktos napisal:

    1. nie wiedziales, ze to nie twoja kasa i ja wydales; spodziewales sie
    rowniez przelewu, wiec myslales, ze to twoje pieniedze - te nadmiarowe
    po prostu zwracasz i sytuacja jest taka jak bys tych pieniedzy na oczy
    nie widzial
    2. wydales je mimo tego, ze wiedziales ze nie sa twoje- czyli po prostu
    je ukradles, poczytaj o bezpodstawnym wzbogaceniu sie i zobaczymy czy
    dalej bedzie taki chojrak

    a to, ze tak juz miales i tej swojej kasy nie odzyskales to swiadczy
    tylko i wylacznie o twojej nieporadnosci i ignorancji

    i faktycznie z tym swoim lol jestes zalosny

    ps. post, ktory chcesz uslyszec:

    " luzior, kaska twoja, ktos sie pomylil to frajer, bank nic ci nie zrobi
    bo to przeciez glaby i nie wiedza jak w takich sprawach postepowac" lol

  • 20. Data: 2005-04-20 08:07:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Oj, jesli bank sie myli to po prostu robi storno. Najgorzej jest jesli
    > to nadawca przelewu sie pomylil.

    No nie zawsze. Zależy, który bank sie pomylił i na czyją (nie)korzyść.

    M.