  • 1. Data: 2005-04-19 20:24:32
    Temat: dzialalnosc gospodarcza i PUP
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    Chcialbym zalozyc DG; jestem absolwentem (licencjat), zapisany jestem do PUP
    od prawie roku; czy moge liczyc na jakas pomoc (finansowa) od Urzedu Pracy
    ??
    thx za pomoc

  • 2. Data: 2005-04-19 20:26:27
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza i PUP
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > od prawie roku; czy moge liczyc na jakas pomoc (finansowa) od Urzedu Pracy
    > ??

    Wez sie lepiej do roboty.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-20 06:56:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Miss wrote:

    > Chcialbym zalozyc DG; jestem absolwentem (licencjat), zapisany jestem
    > do PUP od prawie roku; czy moge liczyc na jakas pomoc (finansowa) od
    > Urzedu Pracy ??

    Rozumiem, że chcesz założyć bank.
    Wydaje mi się,że jeśli taką pomoc uzyskasz to będzie ona bez znaczenia
    w zestawieniu z kapitałem potrzebnym do otwarcia banku.

  • 4. Data: 2005-04-20 10:16:29
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    hahaha niee niee
    myslalem zeby zalozyc poprostu dzialalnosc; slyszalem ze PUPy pomagaja takim
    ludzia i maja na to środki; myslalem ze tu bedzie ktos cos wiedzial; chyba
    zle trafilem

  • 5. Data: 2005-04-20 10:22:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-20 12:16- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Miss,
    wyłuszczający(a) się następująco:
> [...]
    > ludzia i maja na to środki; myslalem ze tu bedzie ktos cos wiedzial; chyba

    Chyba tak.
    Bo wiesz, to jest grupa o *bankach*, więc jakbyś miał jakieś pytanie
    dotyczące *banków*, to wal tutaj jak w dym. Ale jak nic nie chcesz w
    sprawie *banków*, to raczej NTG

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-04-20 12:30:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Miss napisał(a):
> [...]
    > ludzia i maja na to środki; myslalem ze tu bedzie ktos cos wiedzial; chyba

    Może na pl.rec.kuchnia będą widzieć...