  • 1. Data: 2005-04-19 20:49:02
    Temat: kredyt dla nowopowstalej firmy - gdzie oprocz BPH?
    Od: "Domino" <...@w...pl>

    gdzie jest szansa na uzyskanie kredytu bez zabezpieczen (wszystko jedno co
    to ma byc - czy gotowkowy, DSD, charge etc.) na firme istniejaca od 3 mies i
    niewykazujaca jeszcze dochodow. wiem tylko o BPH, w ktorym daja limit do
    wysokosci 50% miesiecznych wplywow, od reki, bez zabezpieczen.

  • 2. Data: 2005-04-20 20:19:27
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 22:49:02 +0200, Domino <...@w...pl> napisał:

> [...]
    > niewykazujaca jeszcze dochodow. wiem tylko o BPH, w ktorym daja limit do
    > wysokosci 50% miesiecznych wplywow, od reki, bez zabezpieczen.

    Zgłos sie na priv. Może coś da się zrobic, ale potrzeba wiecej informacji
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/