  • 21. Data: 2002-04-06 13:21:52
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Justyna Biała"
    > A może wiesz, gdzie znajdę mapę bankomatów w Białymstoku?
    > Najlepiej wszystkich, a jak nie, to chociaż Euronetu.

    poczytaj sobie www.karty.pl
    i www.bankier.pl a bankomaty znajdziesz na
    http://www.wabank.pl/bankomaty.html
    *** blad ***

  • 22. Data: 2002-04-06 14:06:48
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Justyna Biała napisał(a):
    > Ok, to jeszcze inaczej zapytam: co moglibyście zarzuć mBankowi?

    Mało, ale da się:
    - nie możesz wpłacić na konto gotówki (tylko przelew);
    - z konta wypłacic możesz tylko kartą, czyli nie więcej niż dzienny limit;
    - jeśli masz stałe płatności o zmiennych kwotach (np za telefon) to co
    miesiąc musisz wejść na stronę i osobiście wklepać tę kwotę.
    - bardzo drogą wypukłą kartę.

    --
    Artur Fortuna

  • 23. Data: 2002-04-06 16:29:17
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    Użytkownik "Justyna Biała" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mylisz się. Owszem, przez pięć lat sporo się zmieniło, ale placenie
    kartą
    > nie należy do normy jeszcze. Ekskluzywne sklepiki na ul. Lipowej i wielkie
    > hipermarkety honorują karty, ale nie wiem co jeszcze się tu zalicza -
    > moja wiedza jes mała, bo nie używałam jeszcze karty płatniczej.

    Eeee tam, też jestem z Białego i ostatnio kartą nawet w osiedlowym sklepie
    Społem płaciłem. Zaryzkuję stwierdzenie, że sklepy nie akceptujące kart są
    już w mniejszości. Inna sprawa, że jak się kupuje przysłowiowy chleb i mleko
    i rachunek opiewa na parę złotych to raczej wyciąganie karty wtedy jest
    lekko smieszne.

    Jaco

  • 24. Data: 2002-04-06 20:13:11
    Od: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>

    Chyba nie mieszkamy w tym samym Białymstoku.

    Jak już wcześniej pisałaś w Twoim Białymstoku nie ma oddziału Citibanku, a w
    moim jest co najmniej dwa (z tego co wiem).

    W Twoim Białymstoku "przez pięć lat sporo się zmieniło, ale placenie kartą
    nie należy do normy jeszcze. Ekskluzywne sklepiki na ul. Lipowej i wielkie
    hipermarkety honorują karty". W moim płacę kartą prawie wszędzie i dla mnie
    to jest norma.

    Pozdr.
    Piotrek

  • 25. Data: 2002-04-06 20:22:05
    Od: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>

    > A może wiesz, gdzie znajdę mapę bankomatów w Białymstoku?
    > Najlepiej wszystkich, a jak nie, to chociaż Euronetu.

    Do Euronetu nie potrzeba mapy bo są tylko dwa: W Macro i w Auchan.

  • 26. Data: 2002-04-06 21:58:48
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał w
    wiadomości news:a8mvdo$9kb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    Maly limit na karcie - 1000zl to kiepsko. Stardardowo w Inteligo zwykla
    karta ma zblizony limit do tej za 250zl/rocznie w mBanku. Do tego karta
    Inteligo mozesz placic w necie, a w mBanku znow 20zl/rocznie. Suma sumarum
    mBank zaczyna byc drogim bankiem.

    pzdr

  • 27. Data: 2002-04-06 22:03:05
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał w
    wiadomości news:a8msl2$558$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Elektroniczne różnią się tym od wypukłych, że:

    - elektroniczne sa najczesciej za darmo, a za wypukle placi sie ok. 40zl
    rocznie.
    - warto posiadac elektroniczna w dobrym banku. Np. w lukasie ostatnio mi
    odraczali sciagniecie z konta o 5 dni (zawsze cos), a w Inteligo karta placi
    sie w necie i ma duzy limit (lub ich brak). W ogole Inteligo ma chyba jedna
    z lepszych kart.

    pzdr

  • 28. Data: 2002-04-06 22:11:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 06, 2002 at 11:58:48PM +0200, Szymon wrote:

    > Maly limit na karcie - 1000zl to kiepsko. Stardardowo w Inteligo zwykla

    Tu sie zgadzam, na dokladke mbank nie jest tak elastyczny jesli chodzi
    o ustalanie limitow na karty.

    > karta ma zblizony limit do tej za 250zl/rocznie w mBanku. Do tego karta
    > Inteligo mozesz placic w necie, a w mBanku znow 20zl/rocznie. Suma sumarum
    > mBank zaczyna byc drogim bankiem.

    Oczywiscie. Bo wezmy takie inteligo (do ktorego porownujesz) gdzie
    przelewy sa prawie za darmo i wyplaty z preferowanych bankomatow
    tez. Wtedy te 20zl (tak przy okazji - prawda ze karty ve inteligo sa
    bezplatne caly czas? ;-)) to jakas koszmarna fura pieniedzy.

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-04-07 11:37:40
    Od: "Jaco" <jaco@alphaSPAM___PREECZ.net.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał w
    > wiadomości news:a8mvdo$9kb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    >
    > Maly limit na karcie - 1000zl to kiepsko.

    Dla jednych kiepsko, dla innych bezpiecznie. :) Zależy kto jakie ma
    potrzeby. W praktyce tylko raz zdażyło mi się wykorzystać cały limit. Jak
    robisz większe zakupy to limit przy płatnosciach kartą wynosi 5000. Większą
    gotówkę wolę przelać do marmurka i odebrać w kasie.

    Jaco

  • 30. Data: 2002-04-07 12:38:25
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Justyna Biała pisze:
    >No tak, ale ty pewnie masz regularne konto w PKO SA, a ja na takie raczej nie
    >mam co liczyć.

    To może konto a'vista w Pekao SA. Prowadzenie za darmo, brak wymaganych
    stałych wpłat, ale brak też karty bankomatowej. Do tego może mbank albo
    inteligo ze wzbględu na oprocentowanie i możliwość płacenia w
    internecie.
    A tak wogle to wybrałbym bank którego oddział mam najbliżej domu/miejsca
    pracy :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !