    From: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pierwsze konto bankowe
    Date: Sat, 6 Apr 2002 22:13:11 +0200

    Chyba nie mieszkamy w tym samym Białymstoku.

    Jak już wcześniej pisałaś w Twoim Białymstoku nie ma oddziału Citibanku, a w
    moim jest co najmniej dwa (z tego co wiem).

    W Twoim Białymstoku "przez pięć lat sporo się zmieniło, ale placenie kartą
    nie należy do normy jeszcze. Ekskluzywne sklepiki na ul. Lipowej i wielkie
    hipermarkety honorują karty". W moim płacę kartą prawie wszędzie i dla mnie
    to jest norma.

    Pozdr.
    Piotrek