  • 11. Data: 2005-08-05 11:15:33
    Temat: Re: pier@#$%@% BPH
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    g...@W...ssk.pl napisał(a):
    > nowe haslo i tyle. A Weiss znowu nie powiedzial o "internecie" .. k.. ich
    > mac.

    A mi odblokowali telefonicznie - nadając nowe hasło.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-08-05 11:53:18
    Od: koncept <k...@t...tom>

    On Fri, 05 Aug 2005 13:15:33 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >A mi odblokowali telefonicznie - nadaj?c nowe hasło.

    No dobra, ale co zrobic jak sie zapomni swoj PIN, a pamieta sie
    login/haslo ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-08-05 16:38:33
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > No dobra, ale co zrobic jak sie zapomni swoj PIN, a pamieta sie
    > login/haslo ?

    A do czego ten pin?

    Darek

  • 14. Data: 2005-08-06 08:21:50
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dcvhjv$u3i$5@news.dialog.net.pl...
    ich

    > A mi odblokowali telefonicznie - nadając nowe hasło.

    bo miales uruchomiona usluge " kanal przez telefon " czy jak to sie tam u
    nich nazywa.

    Mnie sie tez udalo zalatwic sezamka ostatnimi czasy... :) Jestem
    usererm... dlugo.. za dlugo zeby cokolwiek pamietac z jakis umow.Juz kiedys
    tam byly te maski.. ale wycofali..zeby teraz wrocic. No ale nie o tym
    chcialem.
    Zablokowalem se konto.. poszedlem po kartke z nowym passwordem. Daje Zmien
    haslo ze startowego na jakies takie.. "mnie bardziej przyjazne". I tu takie
    niepodzianki
    - nie mozna zmienic hasla startowego na stare_haslo
    - haslo_wejscie mam teraz inne od hasla_sezam_podpisz_zlecenie i
    hasla_makler_podpisz_zlecenie
    - przy zmianie hasla system MA BLAD ! ... otusz..... pisze jak krowie na
    rowie.. ze haslo musi miec x cyfr, x liter malych i przynajmniej jedna
    duza litere... i co robi system BPH'u ? po wpisaniu nowego hasla
    typu "alamakota123" wywala zreszta poprawnie.. ze brakuje mu w hasle
    przynajmniej jednej duzej litery.. no to ok.. bierzemy mysz.. najezdzamy
    na pasek z haslami... klikam w ENDw klawirce bo sie ustawilo na poczatku
    hasla a chcialem DOPISAC na koncu do hasla , wbijamy duza literke A
    wedle zalecen tak zeby haslo uzyskalo postac "alamakota123A".System mowi
    OK.. no to stary masz nowe haslo...

    browara temu kto wie jakie ma haslo !
    .
    .
    .
    .
    .
    alamakota123 literka A po takim dopisaniu nie zostala
    wogole wzieta pod uwage.Najs nie ?:) cud ze drugi raz nie zablokowalem
    sobie konta :)

  • 15. Data: 2005-08-06 10:30:22
    Od: koncept <k...@t...tom>

    Do kanalow.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-08-06 11:41:17
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Do kanalow.

    Ale jaki PIN???
    W internecie masz login i haslo oraz haslo do klucz - nie ma zadnego PINa
    W Sezamie mozesz tez zmienic haslo do kanalu telefonicznego.
    O jakim cholernym PINie gadasz??

    Darek

  • 17. Data: 2005-08-06 12:36:37
    Od: koncept <k...@t...tom>

    On Sat, 6 Aug 2005 13:41:17 +0200, "Darek"

> [...]
    >W internecie masz login i haslo oraz haslo do klucz - nie ma zadnego PINa
    >W Sezamie mozesz tez zmienic haslo do kanalu telefonicznego.

    Po zmianie sposobu logowania mialem problem, bo haslo mialem zapisane
    w menedzerze hasel (uzywam Opery) i nigdzie indziej - ot taka
    niefrasobliwosc. No to dzwonie na infolinie do BPH. Tam owszem, mowia,
    moge zmienic haslo, ale niech sie polacze jeszcze raz (telefonicznie)
    i w momencie ktoryms tam wcisne 2 (o ile dobrze pamietam), a potem
    wstukam 4-cyfrowy PIN (!). PIN ten byl ustalany przy aktywacji hasel
    logowania i podpisu klucza. Tu zagwozdka, bo kto by pamietal PIN,
    ktorego - myslal - nigdy nie bedzie wykorzystywal... Ot znowu
    niefrasobliwosc :-) Nie no, zartuje - mialem to zapisane, ale zona
    kartke wyrzucila widzac jakies literki i cyfry tylko :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-08-06 14:13:11
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    No to zaloguj sie do Sezama -> ustawienia (prawy górny róg) ->Zarzadzanie
    kanalami i przy telefonie masz "Ustal nowe haslo startowe"

    Albo idziesz do oddzialu i Ci wydadza koperte z haslem startowym

    Darek