  • 1. Data: 2005-08-04 20:38:15
    Temat: Przelew do Bułgarii - pomocy
    Od: "Przemek" <n...@i...pl>

    Muszę przelać parę euro z mojego konta ( MultiBank - konto walutowe euro )
    na konto mojego znajomego w Bułgarii
    ( Raiffeisen BANK Bulgaria ).
    Problem w tym że muszę wpisać 26-cyfrowy numer IBAN a od znajomego dostałem
    takie coś :

    Bank code : 15591550
    S.W.I.F.T. : RZBBBGSF
    Account number EURO : 1430002013

    W jego banku nic nie wiedzą - dostawał bez problemów przelewy z USA,
    Francji, Czech itd.
    W MultiBanku też nic nie wiedzą i tak w koło...
    Może mi ktoś poradzi jak rozwiązać ten problem ?
    Bedę bardzo wdzięczny...

  • 2. Data: 2005-08-04 23:18:01
    Temat: Re: Przelew do Bułgarii - pomocy
    Od: zbihniew <z...@N...yahoo.no>

    Przemek wrote:
> [...]
    > ( Raiffeisen BANK Bulgaria ).
    > Problem w tym że muszę wpisać 26-cyfrowy numer IBAN a od znajomego dostałem

    raz, że IBAN nie jest 26-cyfrowy
    dwa - Bułgaria nie jest w tym systemie

  • 3. Data: 2005-08-05 14:27:58
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Przemek <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Francji, Czech itd.
    > W MultiBanku też nic nie wiedzą i tak w koło...
    > Może mi ktoś poradzi jak rozwiązać ten problem ?

    najlepszym wyjsciem bedzie
    1. stron nbp tam co i jak jest
    2. niech on zrobi przelew np. na 1 euro do ciebie wtedy bedziesz wiedziec jak
    zaadresowac do nie go :)

  • 4. Data: 2005-08-08 10:06:04
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    > 2. niech on zrobi przelew np. na 1 euro do ciebie wtedy bedziesz wiedziec jak
    > zaadresowac do nie go :)

    Tyle że za przelanie 1 euro pewnie zapłaci z dziesięc :(
    Robiłem rozeznanie na przelew do Czech około 20 Euro, to mi naliczyli
    ewentualną prowizję w wysokości 140 złotych :(