    From: "some1" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pier@#$%@% BPH
    Date: Sat, 6 Aug 2005 10:21:50 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@unregister146207219081.c207.msk.pl

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dcvhjv$u3i$5@news.dialog.net.pl...
    ich

    > A mi odblokowali telefonicznie - nadając nowe hasło.

    bo miales uruchomiona usluge " kanal przez telefon " czy jak to sie tam u
    nich nazywa.

    Mnie sie tez udalo zalatwic sezamka ostatnimi czasy... :) Jestem
    usererm... dlugo.. za dlugo zeby cokolwiek pamietac z jakis umow.Juz kiedys
    tam byly te maski.. ale wycofali..zeby teraz wrocic. No ale nie o tym
    chcialem.
    Zablokowalem se konto.. poszedlem po kartke z nowym passwordem. Daje Zmien
    haslo ze startowego na jakies takie.. "mnie bardziej przyjazne". I tu takie
    niepodzianki
    - nie mozna zmienic hasla startowego na stare_haslo
    - haslo_wejscie mam teraz inne od hasla_sezam_podpisz_zlecenie i
    hasla_makler_podpisz_zlecenie
    - przy zmianie hasla system MA BLAD ! ... otusz..... pisze jak krowie na
    rowie.. ze haslo musi miec x cyfr, x liter malych i przynajmniej jedna
    duza litere... i co robi system BPH'u ? po wpisaniu nowego hasla
    typu "alamakota123" wywala zreszta poprawnie.. ze brakuje mu w hasle
    przynajmniej jednej duzej litery.. no to ok.. bierzemy mysz.. najezdzamy
    na pasek z haslami... klikam w ENDw klawirce bo sie ustawilo na poczatku
    hasla a chcialem DOPISAC na koncu do hasla , wbijamy duza literke A
    wedle zalecen tak zeby haslo uzyskalo postac "alamakota123A".System mowi
    OK.. no to stary masz nowe haslo...

    browara temu kto wie jakie ma haslo !
    .
    .
    .
    .
    .
    alamakota123 literka A po takim dopisaniu nie zostala
    wogole wzieta pod uwage.Najs nie ?:) cud ze drugi raz nie zablokowalem
    sobie konta :)