  • 1. Data: 2005-08-05 07:28:39
    Temat: Bankomat
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Czy jest bankomat EURONET-u w Złocieńcu? Jezeli nie, to jaki inny
    bankomat w
    Złocieńcu "bez prowizyjny" lub opcjonalnie nie drogi, dla posiadaczy
    konta w Mbanku??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-05 07:58:15
    Temat: Re: Bankomat
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy jest bankomat EURONET-u w Złocieńcu?

    Przejrzałem PKOBP, PekaoSA, Euronet, BZWBK.
    Żaden nie ma tam bankomatu, więc tam w ogóle może nie być bankomatów.
    Najbliższe to (np. PekaoSA) Drawsko i Czaplinek.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-08-05 08:15:22
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

    > Czy jest bankomat EURONET-u w Złocieńcu? Jezeli nie, to jaki inny
    > bankomat w
    > Złocieńcu "bez prowizyjny" lub opcjonalnie nie drogi, dla posiadaczy
    > konta w Mbanku??

    Niestety prowizyjne. Podaję za
    http://finanse.gery.pl/centrum/narzedzia/bankomaty/
    --------------
    Bank BPH
    Miasto : Złocieniec
    Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 19
    W pobliżu : ---
    Dostęp : 24 h
    --------------
    PKO BP SA
    Miasto : Złocieniec
    Ulica: ul. Wolności 8
    W pobliżu : Placówka PKO BP SA
    Dostęp : 24 h
    --------------
    a.s.

  • 4. Data: 2005-08-05 08:53:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > PKO BP SA
    > Miasto : Złocieniec
    > Ulica: ul. Wolności 8
    > W pobliżu : Placówka PKO BP SA
    > Dostęp : 24 h

    Fucktycznie, musiałem "się walnąć". :(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2005-08-05 15:20:08
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    jacek napisał(a):
    > Czy jest bankomat EURONET-u w Złocieńcu? Jezeli nie, to jaki inny
    > bankomat w
    > Złocieńcu "bez prowizyjny" lub opcjonalnie nie drogi, dla posiadaczy

    Jeśli wypłacasz coś z bankomatu częściej niż raz na dwa miesiące, to
    załóż sobie konto w inteligo do darmowych wypłat w pkobp.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin