    From: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Mon, 14 Oct 2002 22:03:03 +0000 (UTC)

    > Ten Lukas coraz bardziej mnie zaskakuje. Chyba 10 razy pytałem się, czy
    > można zamówić papierowe potwierdzenie przelewu na iny adres, niż
    > korespondencyjny w bazie banku. Zawsze po konsultacjach mówiono mi, że bez
    > problemu, nawet inna osoba może być odbiorcą...
    >
    > Zgadnijcie gdzie doszło? Na adres korespondencyjny oczywiście. Konsultacja z
    > LUKASlinią nic nie daje, konsultanci udają, że nie rozumieją o co mi chodzi,
    > w systemie nie ma śladu po adresie, na który miało być wysłane
    > potwierdzenie...

    Bo konsultanci nie opieraja sie na wiedzy tylko na zdrowym rozsądku a ten
    mówi "a dlaczego nie, można, przecież klient może byc na wakacjach lub u
    rodziny na dlugim pobycie" a problem jest pewnie w systemie, w sofcie, w
    ktorym nie ma takiej opcji, nie ma okienka w które mozna to wpisać więc
    opiera się to na inforamcji zapisanej na karteczce której później nie ma komu
    przekazać.

    > Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...

    Nie wiem jak u ciebie wyglądają takie potwierdzenia ale mi troche ta forma
    nie odpowiada. W TOiP stoi " potwierdzenie wykonania transakcji" a gdy juz
    udam sie do oddzaiłu po takowe, i swoje odstoję, to dostaje karteczkę z
    tytułem "POECENIE PRZELEWU" z opisem jaki złozyłem w necie a na dole
    dysponentka dopisuje odręcznie "Wydruk potwierdzenia z dnia XX.XX.XXXX r" i
    wychodzi jakby potwierdzala złożenie polecenia przelewu" a nie fakt jego
    wykonania. Nie wiem ile to kosztuje ale chyba jest ich stać na wydrukowanie
    formatek z prawidlowym tytułem "Potwierdzenie wykonania transakcji-wykonania
    przelewu" lub prościej "Potwierdzenie wykonania przelewu"

    Sark