  • 1. Data: 2002-01-14 21:29:34
    Temat: [ot] fundusze - ktore maja wiecej kapitalu?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam, tak troszke OT.
    Czy moze orientujecie sie jaka jest proporcja zebranego kapitalu pomiedzy
    OFE a funduszami inwestycyjnymi?
    chodzi mi ogolnie czy OFE zebraly juz wiecej pieniedzy od FI czy nie? :)
    (nie o konkretne sumy)

    Dzieki za info
    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-15 10:07:15
    Temat: Re: [ot] fundusze - ktore maja wiecej kapitalu?
    Od: "Piotr" <b...@f...hoga.pl>

    Witam,
    Na koniec grudnia 2001 OFE mialy 19,4 mld zl aktywow, a TFI - 11,86 mld.
    Roznica ta znacznie sie zmniejszyla w listopadzie i wlasnie w grudniu w zwiazku w
    "obelkowaniem".
    Jeszcze w sierpniu bylo to odpowiednio 15 mld dla OFE i 5,8 mld dla TFI.

    Pozdrawiam
    Piotr
    www.emerytura.hoga.pl
    www.tfi.hoga.pl

  • 3. Data: 2002-01-15 10:22:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a dziekuje, to dobrze napisalem w odpowiedzi :)

    --

    ------