  • 31. Data: 2002-06-04 22:21:16
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message
    news:04062002.7BCC4377@blurp.bzzz.pfff...

    > I nie wziął jeszcze nigdy kasy za potwierdzenia przelewów. I czekam
    > średnio 30 sekund zanim ktoś ze mną pogada w infolinii. I mogę sobie
    > wpłacić spokojnie kasę w oddziale. I przy okazji wypić herbatę. ;) A,
    > zaznaczę że w znanych mi oddziałach nie widziałem jeszcze nigdy
    > kolejki. I tak dalej...

    IMO nie warte 8 zl miesiecznie, jezeli sa banki ktore oferuja to za darmo

    -adrian

  • 32. Data: 2002-06-04 22:22:43
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > no i nie 80 zl, bo przeciez bylo przez pewien cza po 4 zeta :)

    o ile mnie pamiec nie myli do sierpnia ubieglego roku (wtedy zamknalem
    e-Pakiet), wiec skoro juz roczek to jak nic 80 zeta :)

    -adrian

  • 33. Data: 2002-06-05 07:44:41
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AK napisał(a):

    > o ile mnie pamiec nie myli do sierpnia ubieglego roku (wtedy zamknalem
    > e-Pakiet), wiec skoro juz roczek to jak nic 80 zeta :)

    4 pln/m-c do grudnia

    roberts

  • 34. Data: 2002-06-05 08:17:48
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Już dawno trzymam swoje pieniądze w BGŻ :). Nie dość, że jeden z
    > lepszy e-systemów, to jeszcze najwyższe oprocentowanie.

    Czy lepszy to nie wiem, bo z eSkalacji nie możesz zlecic przelewu z datą
    przyszłą na eIntegrum.
    Polecenie Zapłaty 50groszy a powinno być 0zł
    Kapitalizacja odsetekc o 3miesiące.
    eSkalacja saldo min.1000zł aby leciały odsetki
    Prowadzenie 3zł/mc

    Więc przy małych kwotach różnicy nie zauważysz.

    Poza tym jest OK.
    MAESTRO 0zł
    Token 0zł
    Przelewy 0zł

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2002-06-05 10:03:24
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AK wrote in news:adjebi$sov$1@pippin.warman.nask.pl:

    > "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message
    > IMO nie warte 8 zl miesiecznie, jezeli sa banki ktore oferuja to
    > za darmo

    Jakie ?

    --
    empeg

    {A515FD8C-7711-439E-978E-FFAE218233E7}

  • 36. Data: 2002-06-05 14:45:41
    Od: <y...@y...pl>

    > ja wiem, ze przez chwile, bo mBank szybko obnizyl, a Lukas za chwile, ale...
    > Chodzi mi o ekonto Pro (obecnie 7,5% wobec 7% w mBanku)
    >
    > czyż nie kończą się czasy wyższego oprocentowania banków wirtualnych!!????

    NIeuchronny
    e-skalacja w e-Integrum cały czas 9%
    Y.

  • 37. Data: 2002-06-05 17:48:44
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    > Jakie ?

    bez darmowych wyplat - CitiOne z odp. wysokim saldem + CitiPhone za darmo z
    Ery
    bez darmowych wyplat - Lukas eKonto Pro z odopowiednio wysokim saldem

    -adrian

  • 38. Data: 2002-06-05 17:49:13
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3CFDC169.649B918B@go2.pl...
    > AK napisał(a):

    > 4 pln/m-c do grudnia

    slusznie... dzeki za przypomnienie

    -adrian

  • 39. Data: 2002-06-05 18:03:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > bez darmowych wyplat - CitiOne z odp. wysokim saldem + CitiPhone za darmo
    > Ery
    > bez darmowych wyplat - Lukas eKonto Pro z odopowiednio wysokim saldem

    no widzisz ale musisz miec wysokie saldo i nie ma darmowych wyplat - jedna
    weyplata ji juz sie wyrowna

  • 40. Data: 2002-06-05 20:20:56
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > eMaxem i owszem (7.65 nominalnie).
    > ale eKontem nie.

    Ciekawe ile trzeba miec kasy, zeby te roznice byly istotne ?
    Wazne jest to, ze banki wirtualne nie maja juz monopolu na wysokie procenty.
    Znak czasow, wszedzie nisko. Ide wydac pieniadze...