  • 21. Data: 2002-12-19 19:14:38
    Temat: Re: oprocentowanie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:atski3$qeg$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:1040170126@p19.f127.n480.z2.ftn, Mariusz Mroczkowski wrote:
    > Oczywiście. Oraz mnóstwa innych czynników, ale przy wskazaniu różnicy
    > wystarczy podać to, czym się róznią, tym bardziej, że pytający
    najwyraźniej
    > nie jest zaawansowanym finansistą...

    Jak nie jak tak ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 22. Data: 2002-12-19 19:23:33
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Uwzględniając podatek Belki oprocentowanie nominalne wynosi 5,12%, zaś
    > oprocentowanie efektywne 5,40%. Tensor1.
    > PS Oczywiście w skali rolu.

    O czym piszesz? (bph czy sezam)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 23. Data: 2002-12-19 20:48:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oplacalne

    > O czym piszesz? (bph czy sezam)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Baton

    Dotyczy to rachunku emax. Do wyliczenia oprocentowania lokaty BPH Sezam trzeba
    wiedzieć jak często są kapitalizowane odsetki. Ja nie wiem. Pozdrowienia Tensor1

  • 24. Data: 2002-12-19 20:58:46
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oplacalne

    > O czym piszesz? (bph czy sezam)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Baton

    Dotyczy rachunku emax.

  • 25. Data: 2002-12-19 22:13:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    18 Dec 02 14:53, Slawek Kos pisal do All:

    SK> skali

    SK> Ehmmm, Millennium podaje (podawalo ?) oprocentowanie kredytu swojej KK
    SK> jako 2,5% miesiecznie. ;-)

    Gdzieniegdzie pojawia sie jeszcze okreslenie "po okresie". :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 26. Data: 2002-12-23 08:17:28
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 19 Dec 02 23:13:00 +0100, Mariusz Mroczkowski
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> wrote:

    >Gdzieniegdzie pojawia sie jeszcze okreslenie "po okresie". :)

    Piszac KAZDE mialem oczywiscie na mysli "prawie kazde" :)))

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 27. Data: 2002-12-25 00:48:49
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Dotyczy to rachunku emax. Do wyliczenia oprocentowania lokaty BPH Sezam trzeba
    > wiedzieć jak często są kapitalizowane odsetki. Ja nie wiem.

    co 10 dni

  • 28. Data: 2002-12-27 13:49:56
    Od: t...@p...onet.pl

    > co 10 dni
    Zakładając, że lokata BPH Sezam ma oprocentowanie nominalne 6,34% i jest
    kapitalizowana co 10 dni, jej oprocentowanie efektywne równa się 6,54% a
    uwzględniając Belkę, 5,20%. Tensor1