  • 1. Data: 2002-12-17 17:37:28
    Temat: MultiBank
    Od: "Marcin \"alien\"" <a...@a...net.pl>

    Czy ktos z grupowiczow wie ile trwa odpowiedz w ww. banku w sprawie decyzji
    o kredycie odnawialnym i czy sa odmowne decyzje jezeli ktos spelnia
    wszystkie ich warunki...

    Dzieki i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-12-18 07:45:14
    Temat: Re: MultiBank
    Od: s...@o...pl

    > Czy ktos z grupowiczow wie ile trwa odpowiedz w ww. banku w sprawie decyzji
    > o kredycie odnawialnym i czy sa odmowne decyzje jezeli ktos spelnia
> [...]

    Czasami trwa to i miesiąc nawet jeśli decyzje odmowną podjęli po tygodniu -
    dzwoń i się dopytuj (nie ręczę niestety za kompetencje pracowników bo możesz
    usłyszeć od nich różne wersje wydarzeń).
    Decyzji odmownych jest dużo - patrz archiwum listy.

  • 3. Data: 2002-12-19 14:10:29
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Wedlug mnie nie powinno to trwac dluzej niz tydzien od momentu dostarczenia
    kompletu dokumentow. Uwazam ze odpowiedz na temat zdolnosci kredytowej moze
    wstepnie pasc na pierwszym spotkaniu lub podczas pierwszej rozmowy.
    Oczywiscie :-) nie bedzie ona zobowiazujaca.
    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-12-19 17:58:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin "alien"" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z grupowiczow wie ile trwa odpowiedz w ww. banku w sprawie
    decyzji
    > o kredycie odnawialnym i czy sa odmowne decyzje jezeli ktos spelnia
    > wszystkie ich warunki...

    26 listopada zlozylem wniosek przez Internet, 6-tego grudnia podpisalem
    umowe. Dopiero 6-tego, bo musialem 2 razy odwiedzac oddzial. A to dzieki
    nieprecyzyjnym informacjom ze strony banku. Okazalo sie, ze w swiecie
    Multibanku,oswiadczenie ktore mialem zlozyc przy podpisywaniu umowy, w moim
    w moim jest nazywane kopia wypowiedzenia umowy [mialem limit w innym banku].
    Mysle, ze jak napisal Krzysztof, mozna sie wyrobic w tydzien.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-12-19 18:37:21
    Od: "Marcin \"alien\"" <a...@a...net.pl>

    Dzieki wszystkim za info. Niby spelniam wszystkie warunki, moge duza kwote
    wziasc ale z tym ich rozpatrywaniem wnioslow to jest roznie Moge trafic na
    zly humor osoby rozpatrujacej, kwestie typu: po co takiemu mlodemu
    czlowiekowi (24) tyle kasy itp. Ale i tak uwazam ze chyba MultiBank ma
    najlepsze podejscie do klienta indywidualnego, nie traktuje go jak
    portfel...

    Pozdrawaim
    Marcin

  • 6. Data: 2002-12-20 15:47:22
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > czlowiekowi (24) tyle kasy itp. Ale i tak uwazam ze chyba MultiBank ma
    > najlepsze podejscie do klienta indywidualnego, nie traktuje go jak

    Mlody, dobrze zarabiajacy (skoro chcesz dużo - dużo zarabiać musisz :-))
    klient jest dobry dla kazdego banku. W szczegolnosci dla Multibanku.;-)
    A osoba rozpatrujaca sie nie przejmuj, jak mozna Ci przyznac kredyt to go
    dostaniesz i juz. Nie powinienes miec zlego nastawienia na samym starcie.
    Pozdrawiam

    Krzysiek Kujawski