    From: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opiekun mbanku
    Date: Mon, 14 Mar 2016 22:20:10 +0100

    W dniu 14.03.2016 o 21:16, Rafal Jankowski pisze:

    > Wiesz, ale neoniusz pisał o zwiększeniu o 20k (tak zakładam, że chyba
    > nie od zera). Oczywiście jakbym na zakrapianych imprezach topił Bentleya
    > w basenie to nie robiłoby to na mnie wrażenia, ale tak się tylko
    > zastanawiałem czy istnieje jakieś zastosowanie dla takiego limitu na KK,
    > które ma sens w normalnym świecie a być może o nim nie wiem.

    Kiedys dawno temu mialo duzy sens jak BC dobrze dzialal z mTransferem.
    Obecnie to juz bardziej hobbystycznie traktuje, a lubie miec zapas,
    dlatego kilkadziesiat k na karcie to minimum, szczegolnie ze nic mnie to
    nie kosztuje. Jeszcze zalezy do czego tego faktycznie uzywasz, bo np.
    mozna miec taki uklad, ze za podroze sluzbowe placisz sobie swoja karta
    (pomijajac wszyskie podatkowe bzdety), a np. lot biznes klasa do
    indonezji albo poludniowej ameryki to kilkanascie k. A mile w miles&more
    sie naliczaja pieknie z mbankowa karta ;)

    KK place wszedzie, nie uzywam (gdzie sie da) gotowki. Cenie sobie to, ze
    splacam karte raz w miesiacu i mam podglad na 95% wydatkow (teraz na
    szybko widze, ze prawie 700 transakcji w ostatnich 12 miesiacach).
    Szczegolnie lubie platnosci zblizeniowe, ktore oszczedzaja mi mnostwo
    czasu, ktory moge przeznaczyc na cos przyjemniejszego, np. patrzenie w
    sciane ;) albo w chmury.