  • Data: 2016-12-07 13:46:39
    Temat: Re: odsetki i podatek 100% od 1 grosza :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o28u1g$7cb$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-12-07 o 12:48, J.F. pisze:

    >Konto jest jakie jest, skoro klient nieuważny, to lepiej nie zmieniać
    >warunków w trakcie trwania umowy, bo po co, to nieeleganckie.

    A to nie jest jakies nowe konto ?

    A przeciez nawet jak sie elegancko nie chce zmieniac warunkow, to
    mozna klienta rownie elegancko poinformowac, chocby "wewnetrzna
    poczta".

    >Pytanie nie powinno brzmieć "czemu banki oferują", bo to jest
    >zrozumiałe, tylko "czemu klienci nie umieją skorzystać z dobrej
    >oferty".
    >Skoro zmieniło się prawo, to klient powinien wówczas przelać
    >pieniądze z lokaty jednodniowej na jakąś miesięczną, czy roczną.
    >A nie udawać zdziwienie po wielu latach - w tym przypadku pytanie
    >założone przez wątkotwórcę wywołuje tylko uśmiech politowania ;) (tak
    >zwane "odkrywanie Ameryki").

    No, jak widzisz - klient nie zawsze sobie zdaje sprawe ze zmian, w
    szczegolach, o ktorych pismaki nie pisaly, bo pisaly tylko "koniec
    lokat antybelkowych".
    A tu w dodatku tylko o grosz chodzi :-)

    A jeszcze musialby to klient przemyslec i dalsze wnioski wyciagnac.

    Jeszcze rozumialbym, jakby ten grosz trafial do banku. To po co o nim
    klientowi wspominac :-)
    Ale gdzie - przeciez on trafia do budzetu, bank nic z tego nie ma.

    J.