  • 1. Data: 2003-01-18 15:35:42
    Temat: ocena przewoźnika
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    Cześć mam na imię Julja i jestem studentką 3 roku logistyki.
    Mam pytanie .. Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę chcąc ocenić
    przewożnika dla firmy spedycyjnej.
    Muszę przygotować formularz dla firm przewozowych a ja mam reprezentować
    firmę spedycyjną działającą w zakresie spedycji samochodowej.

    Będę bardzo wdzięczna za wszelakie wskazówki

    Pozdrawiam

    Julja

  • 2. Data: 2003-01-20 16:30:33
    Temat: Re: ocena przewoźnika
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Julja" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć mam na imię Julja i jestem studentką 3 roku logistyki.
    > Mam pytanie .. Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę chcąc ocenić
    > przewożnika dla firmy spedycyjnej.

    Nie mozna byc blondynka, jesli juz sie che brac za ocene.

    RaF