  • 1. Data: 2003-01-18 12:56:48
    Temat: subkonta, a wielu uzytkownikow, czy jakis bank w PL ma cos takiego ??
    Od: "Michał Matuszczyk" <1...@t...pl>

    witam!!!

    mam pytanie, jak w temacie

    musze zalozyc konto w innym banku niz w tym w ktorym posiadam (firmowe)
    obecnie, dlatego ze ten nie obsluguje subkont z roznym logowaniem

    mianowicie chodzi mi o to, ze pracownik zajmujacy sie prowadzeniem interesu
    X loguje sie do subkonta A i sprawdza wplaty, pracownik obslugujacy interes
    Y loguje sie do subkonta B, itd

    ilosc wplat na kazde takie konto bedzie wynosilo okolo 500-800 wplat
    miesiecznie, dlatego aby uniknac balaganu potrzebne jest oddzielenie wplat X
    i Y

    czy ktorys z bankow dzialajacych w PL i pozwalajacych sprawdzac historie
    rachunku pozwala na cos takiego ???

    z gory dziekuje za odpowiedz

    MM - Administrator
    Powiaty.Net

  • 2. Data: 2003-01-18 13:16:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał Matuszczyk" <1...@t...pl> wrote in

    /ciach.../

    > czy ktorys z bankow dzialajacych w PL i pozwalajacych sprawdzac
    > historie rachunku pozwala na cos takiego ???

    np. BH

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-01-18 13:44:04
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "Michał Matuszczyk" wrote:

    > musze zalozyc konto w innym banku niz w tym w ktorym posiadam (firmowe)
    > obecnie, dlatego ze ten nie obsluguje subkont z roznym logowaniem

    program nie ma takich opcji czy bank nie pozwala na zmiane konfiguracji?

  • 4. Data: 2003-01-18 16:15:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > z gory dziekuje za odpowiedz

    Przez Internet tylko Bresok BRE anku.
    Reszta ma mozliwosc - via homebanking. Chociaz instalowanie
    oprogramowania na wielu komputerach moze byc uciazliwe.

  • 5. Data: 2003-01-18 16:17:08
    Od: "Michał Matuszczyk" <1...@t...pl>

    > program nie ma takich opcji czy bank nie pozwala na
    > zmiane konfiguracji?

    do wszystkich subkont jest jedno logowanie (inteligo) i nie mozna do roznych
    sobkunt dodac innego logowania, ani zalozyc osobnego konta z inny,
    logowaniem na ta sama firme

  • 6. Data: 2003-01-18 17:29:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "Michał Matuszczyk" wrote:

    > do wszystkich subkont jest jedno logowanie (inteligo) i nie mozna do roznych
    > sobkunt dodac innego logowania, ani zalozyc osobnego konta z inny,
    > logowaniem na ta sama firme

    przy takiej ilosci operacji to ja bym polecal jakis home banking,
    skonfigurujesz sobie pracownikom prawa dostepu i latwiej
    bedzie robic raporty z wyciagow

  • 7. Data: 2003-01-19 08:59:36
    Od: "Michał Matuszczyk" <1...@t...pl>

    > Przez Internet tylko Bresok BRE anku.
    > Reszta ma mozliwosc - via homebanking. Chociaz

    dzieki, wyglada bardzo obiecujaco

    MM - Administrator
    Powiaty.Net

    z adresu email usuń 111